Kaj in zakaj?

Akademija za digitalni marketing  ponuja 6 modulov, ki ti bodo omogočili enkratno priložnost pridobivanja znanja iz področja digitalnega marketinga iz prve roke največjih specialistov oglaševalskih agencij in marketinških strokovnjakov.

Once in a lifetime priložnost 1 na 1 svetovanja z GOOGLE STROKOVNJAKI.

Bodi na tekočem s trendi oglaševanja na Googlu, Facebooku, Instagramu, Linkedinu, YouTubu in TikToku. Spoznaj skrivnosti SEO optimizacije in postani viden na Googlu. Ker pa je e-mail še vedno nr.1 med orodji oglaševanja, bo seveda en modul namenjen tudi temu. 

Si tudi ti že kdaj kupil/a kakšen izdelek (dva ali tri), ki ga definitivno nisi potreboval/a samo zato, ker ga je Metka z Instagrama noro pohvalila? Da bo trend vplivnežev končno deloval tebi v prid, ti bomo predstavili nekaj trikov, s katerimi boš dvignil/a prepoznavnost in prodajo.

Kdaj? 16. – 18. maj in 23. – 25. maj od 16:00 do 19:00
Kje? ONLINE

Za koga?

Full time strokovnjak

Za vse marketingaše, ki bi radi poglobili svoje znanje in ga podprli z novimi, dobrimi praksami, zapakiranimi v celovit paket 6 modulov.

Ekspert

Za vse, ki že imate izkušnje marketinškega sveta in bi želeli poglobiti znanje samo nekaterih specifičnih področij (posamezni moduli po izbiri).

Zakaj se MORAŠ prijaviti?

Možnost MENTORSTVA Z GOOGLE STROKOVNJAKI (prednost imajo prijave na celotno akademijo).

6 izobraževalnih dni in
18 ur iz različnih marketinških področij.

Pridobitev znanja z AKTUALNIMI primeri iz prakse.

Certifikat s trojno akreditacijo.

Vsebina

1

MODUL

16. maj, 16:00-19:00

Strategija blagovne znamke

  • Lijak blagovne znamke: dinamični pristop k razvoju blagovnih znamk;
  • strateške predanalize: kdo so naši ciljni kupci, konkurenti, kaj se dogaja v panogi in kakšno je naše podjetje;
  • opredelitev ključnih identitetnih elementov oz. zgodbe blagovne znamke;
  • razvoj vizualnih elementov blagovne znamke;
  • uvajanje blagovne znamke na trg;
  • študija primera: I feel Slovenia.

Predavateljica: red. prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier, Ekonomska fakulteta Univerza v Ljubljani

2

MODUL

17. maj, 16:00-19:00

Optimizacija SEO

  • SEO optimizacija spletnih strani – pridobitev prvega položaja v Googlu;
  • kako povečati obisk, prodajo in prepoznavnost blagovne znamke;
  • kako opraviti raziskave ključnih besed: koraki in strategija;
  • “On-site” SEO – kako strukturirati spletno stran po smernicah Googla;
  • “Off-site” SEO – grajenje povratnih povezav.
  •  

Predavatelja: Aleš Novoselič in Mitja Pogačar, Kokos Agency

3

MODUL

18. maj, 16:00-19:00

Trženje vsebin in pisanje besedil

  • kako z vsebinskim marketingom izstopati iz množice in prehiteti konkurenco;
  • kako ustvariti vsebino in jo predstaviti pravemu občinstvu;
  • storytelling;
  • vplivnostni marketing;
  • vertikalni video trend prihodnosti.

Predavatelja: Tim Berce, Automatic Content in Benjamin Hrkić, bold.group

4

MODUL

23. maj, 16:00-19:00

Spletno oglaševanje

  • Kako vzpostaviti uspešno oglaševanje na spletu glede na ciljno občinstvo in faze njihove nakupne poti;
  • Google in YouTube oglaševanje;
  • Facebook, Instagram oglaševanje;
  • Linkedin oglaševanje;
  • TikTok oglaševanje;
  • ponavljanje in izboljšanje: CRO (optimizacija stopnje konverzije);
  • analitika (GA4, Facebook analitika, ostala uporabna orodja za analitiko).

Predavateljici: Julija Somrak, Renderspace in Vanessa Mramor, Pristop Media

5

MODUL

24. maj, 16:00-19:00

E-mail marketing 

  • Prihodnost e-mail marketinga; varovanje osebnih podatkov, pasti in dobre prakse;
  • kvaliteta pred kvantiteto; kako zgraditi in segmentirati zdravo bazo prejemnikov;
  • zaupajte lastnim trendom; A/B testiranje in ostale oblike analitik;
  • optimizirajte procese; e-mail marketinške in e-commerce avtomatizacije.

Predavatelj: Matic Stocca in Marko Bašič, SqualoMail

6

MODUL

25. maj, 16:00-19:00

Najpomembnejši trendi in napovedi na področju digitalnega marketing

  • Umetna inteligenca v marketingu;
  • uporaba AI orodij v marketingu (primeri);
  • vertikalni format;
  • virtualni vplivneži.

Predavatelj: Aljaž Peklaj, bold.group 

Kdo bo z nami delil svoje znanje?

Aleš Novoselič, Vodja ključnih strank v Kokos agency

Aleša je v svet digitalnega marketinga pritegnila umetnost optimizacije spletnega brskalnika. Izpopolnjeval se je pri izvajanju SEO projektov na tujih trgih v podjetju za spremljanje medijev Mediatoolkit, nato pa postal del agencije Goclick, kjer je delal kot manager ključnih kupcev.
Leta 2019 je soustanovil digitalno agencijo Kokos Agency, kjer dela kot vodja ključnih strank, digitalni strateg ter SEO svetovalec.

Aljaž Peklaj, Soustanovitelj in partner v bold.group

Aljaž ima že več kot 10 let izkušenj s področja marketinga in zabavne industrije. V svoji dosedanji karieri je deloval tako na naročniški strani kot na agencijski strani, zato ima široko znanje s tega področja, svoj fokus pa je v zadnjih letih usmeril predvsem v digitalni marketing in grajenje blagovnih znamk na spletu ter spletne trgovine.

Benjamin Hrkič, kreativni direktor v bold.group

Predstavljamo Benjamina Hrkića, inovativnega kreativnega direktorja na Bold group. Z barvitim ozadjem, ki ga je začel kot turistični vodnik, je Benjaminova strast do umetnosti, glasbe in filmov spodbudila njegovo pot v svet trženja. Trdno verjame, da ustvarjalnosti nikoli ne smemo jemati preveč resno in kot temeljni vrednoti sprejema radovednost in igrivost. Kot spreten pisec je Benjamin napisal otroško knjigo in prispeval svojo ustvarjalno moč k več kot 60 domačim in mednarodnim blagovnim znamkam v različnih kampanjah. Njegova naklonjenost projektom družbene odgovornosti podjetij dokazuje njegovo sposobnost uspevanja v različnih trženjskih okoljih. Benjamin, ki trdno verjame v moč timskega dela, ve, da je močna ekipa najboljše orožje na današnjem konkurenčnem trgu. In čeprav dela v digitalni agenciji, se nikoli ne oddalji od svojega zvestega svinčnika in papirja.

Julija Somrak, Content Marketing Lead v Renderspace

Julija ima več kot 12 let izkušanj s področja načrtovanja in ustvarjanja vsebin, kreativnega ustvarjanja in tržno-komunikacijskih konceptov, interaktivnih medijev, strateškega načrtovanja digitalnega nastopa in mentoriranja ter vodenja ekipe na projektih vsebinskega marketinga. Deluje v panogah od telco, zavarovalništvo in bančništvo, energetika, avtomobilizem, turizem, javni sektor, pa vse do FMCG.

Lenart Celar, vodja prodaje Google Ads, Google

Lenarta je kariera v Googlu v Dublinu vodila od specialista za Googlove oglaševalske storitve in skrbnika računov do trenutnih zadolžitev, kjer skrbi za načrtovanje celostnih strategij in pospešeno rast ključnih e-commerce oglaševalcev v srednji Evropi. Poleg rednih zadolžitev je v Trinity College Dublin raziskovalec na področju razumevanja podpornih sistemov z umetno inteligenco (XAI).

red. prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Maja Konečnik Ruzzier je redna profesorica in predstojnica katedre za trženje na ljubljanski Ekonomski fakulteti. Sodelovala je pri več svetovalnih in raziskovalnih projektih s področja trženja in blagovnih znamk (kot npr. Volvo, Rutar, Tosama) ter izvedla več strokovnih seminarjev za različne ciljne skupine odjemalcev (kot npr. Zavarovalnica Triglav, Istrabenz Turizem). Najodmevnejši je projekt izgradnje znamke Slovenije »I FEEL SLOVENIA«, ki je tudi mednarodno zelo uspešen in prepoznaven. Svoje znanje posreduje študentom preko predmetov Temelji trženja, Management blagovnih znamk ter Trženja v turizmu, pri katerih je tudi nosilka. Je avtorica mnogoštevilnih člankov, prispevkov ter knjig. Med knjigami velja izpostaviti splošno trženjsko knjigo, ki osvetljuje prilagoditve trženja v zaostrenih razmerah (Temelji trženja) ter ožje usmerjene knjige (Trženje v turizmu; Marketing for entrepreneurs and SMEs; Startup branding funnel).

Marko Bašič, Customer Succers Manager v podjetju SqualoMail

Za Marka velja, da ga je največ naučil šport, ki ga še vedno spremlja vsak dan. Sicer diplomiran organizator turizma je svojo pot v marketingu začel s skrbjo za socialna omrežja in kreiranjem video vsebin. S kreiranjem avtorskega trening programa pa je svoje izkušnje razširil tudi v vsebinskem marketingu, e-commerce ter seveda e-mail marketingu. Pri SqualoMailu strankam pomaga optimizirati marketinške procese. Zase pravi, da se rad sooča z izzivi, še raje pa vidi, ko te izzive premaga in rešitve vpelje v prakso.

Matic Stocca, Senior Consultant v podjetju SqualoMail

Matic Stocca je svojo poklicno pot začel tam, kjer je zaključil študentsko – v marketingu. Kot vodja projektov v BTL marketingu je hitro spoznal, da se tudi ta segment vedno bolj digitalizira. Zato se je usmeril v e-mail marketing, ki še danes velja za najbolj učinkovit kanal komunikacije s potrošniki. Kot svetovalec v podjetju SqualoMail pomaga podjetjem dosegati boljše rezultate njihovih e-mail in SMS kampanj ter marketinških avtomatizacij, preko sto izvedenih projektov pa mu da unikatno poznavanje dobrih in slabih praks e-mail marketinga.

Mitja Pogačar, Head of SEO v podjetju Kokos

Mitja ima več kot 10 let izkušenj na področju SEO optimizacije. V tem času je vodil SEO projekte v praktično vseh glavnih panogah na domačem in številnih tujih trgih. Vedno išče načine, da bi ostal korak naprej in testira nove prijeme in metode optimizacije. Pred kratkim se je pridružil Kokos Agency, pri kateri upravlja tudi z obsežno mrežo priznanih medijskih portalov.

Tim Berce, Copywriter

Tim Berce je mojster direktnega marketinga, pisanja prepričljivih prodajnih besedil in iznajdljivi uporabnik email marketinga. Svojo kariero je pričel v agencijskem svetu, nato zasedel prestol vodje email marketinga pri Popolni Postavi in kilometrino pisanja besedil nadgrajeval s praktičnimi izkušnjami tudi na področju pisanja “VSL-jev” (dolgih prodajnih videov). Danes piše za stranke po celem svetu, svoje znanje pa pili preko svetovnih programov za pisanje po načelih “direct response”.

Timi Celcer, skrbnik računov Google Ads, Google

Timi Celcer v Googlu v Dublinu skrbi za ključne oglaševalce iz Slovenije in širše regije. Uspešnost Googla se pozna po uspešnosti oglaševalcev, zato je merjenje uspeha oglaševalcev ključno.
Pri delu črpa iz izkušenj raznovrstnih panog – od oglaševanja fizičnih poslovalnic in spletne prodaje, vse do zavarovalništva, bančništva, turizma in več.

Vanessa Mramor, Digital Marketing Strategist v Pristop Media

Vanessa je magistrica poslovnih ved in ima že večletne delovne izkušnje na področju digitalnega oglaševanja: najprej na strani naročnika, zdaj pa že 3 leta v medijski agenciji. Konstantno se izobražuje – individualno in prek različnih izobraževanj in specializira za področje digitalnega oglaševanja na performance medijih – Facebook in Google.

Kotizacije

FULL TIME STROKOVNJAK

individualna prijava

6 MODULOV

250 EUR + DDV

FULL TIME STROKOVNJAK

član
Alumni EF

6 MODULOV

175 EUR + DDV

FULL TIME STROKOVNJAK

plačnik
podjetje

6 MODULOV

380 EUR + DDV

FULL TIME STROKOVNJAK

plačnik
študent

6 MODULOV

120 EUR + DDV

PODROČNI
EKSPERT

individualna prijava

1 MODUL

70 EUR + DDV

Prijava

    Želim prejemati obvestila o aktualnih izobraževanjih in dogodkih Centra poslovne odličnosti./I would like to be informed about business trainings and events of the Centre of Business Excellence, Faculty of Economics.