Kdaj? 23. november 2023, 12:00 – 18:00 
Kje? Dvorana Stožice, Ljubljana

Udeležba je brezplačna.

Na sejmu bodo:

Ste pripravljeni na dinamične spremembe na trgu dela?
  • V naslednjih petih letih bo 69 milijonov novih služb po celem svetu zaradi razvoja novih tehnologij in trajnostnega prehoda. 
  • Analitično in kreativno razmišljanje ostajata najpomembnejši veščini za zaposlene v letu 2023.
  • Šest od desetih zaposlenih bodo potrebovali usposabljanja, izobraževanja in nadgradnjo že obstoječih znanj in veščin pred letom 2027.

*Vir: World Economic Forum Poročilo o prihodnosti trga dela 2023 

Kaj je Alumni JUMP?

Pripravili smo poseben dogodek, več kot le karierni sejem, ki bo ponudil izjemne karierne priložnosti v uspešnih domačih in tujih podjetjih: 

  • raziščete širok nabor delovnih mest na različnih nivojih, poslovnih funkcijah in panogah, 
  • spoznate uspešna slovenska in mednarodna podjetja,
  • se udeležite delavnic za osebni in karierni razvoj (upskilling, reskilling),
  • izkoristite 1 na 1 s predstavniki podjetij za novo zaposlitev ali drugo priložnost.

Na Alumni JUMP bodo za vas:

PODJETJA S STOJNICO:

predstavilo se bo več kot 50 podjetij in delodajalcev.

DELAVNICE ZA OSEBNI IN KARIERNI RAZVOJ:

na raznolikih delavnicah bodo z vami strokovnjaki iz prakse za osebni in karierni razvoj.

1 NA 1 S PODJETJEM:

preskočite selekcijski postopek in izkoristite vaših 10 minut 100 % pozornosti potencialnega delodajalca.

1 NA 1 S PODJETJEM

Za vaših 10 minut 100 % pozornosti potencialnega delodajalca se prijavite na eni od spodnjih povezav, kjer si v koledarju izberete svoj termin.

DELAVNICE ZA OSEBNI IN KARIERNI RAZVOJ

Od profila do priložnosti za delo #instagramkariera

Tina Dobovšek, Instacoach, 23. november 2023, 15:00

Ali vas zanima, kako lahko Instagram postane orodje za uresničevanje vaših želja in ciljev? Živimo v obdobju, ko vaša ustvarjalnost lahko plačuje račune in odpira vrata do tistih najbolj nemogočih sanj. Vaš hobi lahko zraste v pravo poslovno dejavnost in še iz najmanjše ideje se lahko rodi vaša Instagram kariera. Ne čakajte, da se vam priložnosti izmuznejo, naredite prvi korak in se pridružite Instagram delavnici.

Opis delavnice:

Na delavnici boste spoznali, kakšne možnosti za zaposlitev vam ponuja Instagram, kako vam lahko pomaga pri gradnji vaše osebne blagovne znamke in razvoju vašega edinstvenega glasu. Prav tako bomo raziskali, kako lahko Instagram služi kot orodje za iskanje zaposlitve in dodaten vir dohodka. Instagram je danes ena izmed najvplivnejših platform za povezovanje in razširjanje vaše mreže. Razumevanje njegovega delovanja je ključno, če želite izstopati iz povprečja. Skupaj se bomo poglobili v svet Instagrama in odkrili njegov potencial, ki vam bo pomagal oblikovati vašo prihodnost.

Kaj se boste naučili?

Cilj delavnice je, da vas motiviram in vam dam nov zagon za ustvarjanje na platformi. Želim da spoznate, kako lahko Instagram izkoristite za gradnjo osebne blagovne znamke in ga uporabite kot močno marketinško in prodajno orodje. Naj vam pokažem, da je to prostor, kjer lahko danes vsakdo postane kar si želi, napiše svojo zgodbo, odkriva nove priložnosti, uresniči zastavljene cilje in zgradi svojo kariero.

Z vami bo univ. dipl. Tina Dobovšek, InstaCoach.

Zakaj je mreženje pomembno in kako mi LinkedIn lahko pomaga?

Miha Lavtar, 23. november 2023, 15:00

Opis delavnice:

Na prvo žogo bi rekli, da je mreženje rezervirano samo za prodajnike, direktorje, politike, itd. Ampak to je daleč od resnice. Mreženje je za vsakogar, mrežimo ves čas in mrežimo lahko tudi na spletu, predvsem LinkedIn je platforma namenjena prav temu.

Kaj se boste naučili?

Kakšne rezultate se da doseči, kakšne so osnove mreženja, kako se lotiti strategije in kaj je tam za vas.

Z vami bo Miha Lavtar, ustanovitelj in direktor podjetja Optiweb, svetovalec na področju grajenja podjetij in ekip.

Razvoj znotraj organizacije – ko se karierna pot zares začne

Matic Gumpot, 23. november 2023, 14:00

Uspelo ti je prejadrati skozi morje razgovorov, uspešno prestati testiranja, postal/-a si del podjetja, v katerem si si resnično želel/-a pridobiti izkušnje in graditi kariero, se izobraževati in razvijati. Kaj pa zdaj? Porajajo se nova vprašanja, izzivi in skrbi: Kako najti svoje mesto znotraj podjetja? Kako se pozicionirati? Kako nastopiti asertivno in samozavestno? Na koga se obrniti, ko se pojavijo izzivi in kako pristopiti? Na delavnici se bomo z Maticem Gumpotom, vodjo projektov v oddelku Poslovnega svetovanja v družbi PricewaterhouseCoopers, dotaknili prav tega.

Opis delavnice:

Vabljen/-a na delavnico, na kateri boš na spodbuden in zabaven način izvedel/-a, kateri so najučinkovitejši načini, kako poiskati in utrditi svoje mesto v novem podjetju, kakšna je zmagovalna formula za izdelavo odlične osebne blagovne znamke, zakaj so tvoje edinstvene lastnosti pomembne in štejejo, ko gre za sestavo ekipe, kje je v vsem tem zaupanje kot ena ključnih vrednot podjetja, katerega del si postal/-a in kako tudi ti sodeluješ pri snovanju organizacijske kulture. Sodelovanje je zelo zaželeno, veseli bomo tvojega doprinosa!

Kaj se boste naučili?

Da si je v življenju pomembno zastaviti nekaj ključnih vprašanj: Kdo sem? Po čem želim, da me prepoznajo? Kaj me resnično veseli? Da je pomembno poznati svoje edinstvene lastnosti in jih znati izkoristiti, včasih pa še pomembeje, da se zavedamo svojih pomanjkljivosti, se z njimi soočimo in jih presežemo. Da so ovire in strah pred novim in nepoznanim del naše poti in kako se z njimi uspešno soočati. Da na naši karierni poti srečujemo raznolike ljudi, zato sta sposobnost poglabljanja v druge in self-management še kako pomembni lastnosti pri sklepanju novih poznanstev in poslovnih vezi.

Z vami bo Matic Gumpot, vodja projektov na oddelku Poslovnega svetovanja pri PwC.

Matic Gumpot, estet in gurman po duši, je diplomiral s področja mednarodnih odnosov, kjer je nato pridobil še magistrski naziv. Pred dobrimi petimi leti se je kot študent pridružil družbi PwC, danes pa v ekipi Poslovnega svetovanja pri PwC, ki slovi kot najbolj “kul” ekipa, deluje v vlogi vodje projektov, med drugim pa tudi aktivno sodeluje na področju izobraževanja in razvoja svoje ekipe, poleg tega je izjemno priljubljen mentor in coach. Matic ima za seboj številne delovne izkušnje iz različnih področij, v regiji slovi kot “vzhajajoča zvezda consultinga”, saj je sodeloval pri številnih mednarodnih projektih v različnih industrijah. Sodelavci ga opisujejo kot nepogrešljiv in najbolj zrel del ekipe, sam pa prisega na doslednost in strast do področja, na katerem posameznik deluje.

Kako identificirati svoje prednosti in se uspešno predstaviti delodajalcu

Neža Prelog in Anja Kovačič Fornazarič, 23. november 2023, 14:00

Opis delavnice:

Delavnica je namenjena iskalcem zaposlitve, ki želijo izboljšati svoje sposobnosti prepoznavanja lastnih vrlin in prednosti, pa tudi bolj ali manj skritih želja in kariernih aspiracij. Kdo smo, kaj si zares želimo? Katera so tista področja, kjer bi lahko zablesteli? Na srečanju bomo spoznali teoretična in praktična izhodišča za identificiranje lastnih prednosti in nekaj orodij in trikov za uspešno predstavitev delodajalcem.

Kaj se boste naučili?
– Kako prepoznati svoje prednosti, vrednote, ključne motivatorje.
– Kako vse zgoraj našteto ubesediti in pripraviti kratko samopredstavitev.
– Kateri so elementi prepričljivega govornega nastopa.

Z vami bosta Neža Prelog in Anja Kovačič Fornazarič, kadrovski partnerici v podjetju Lek d.d.

Neža Prelog je kadrovska poslovna partnerica na Aseptični platformi znotraj podjetja Lek d.d. V sklopu svojega dela nudi predvsem strateško kadrovsko podporo vodstvu in soustvarja kadrovsko vizijo za prihodnost. Njena najljubša področja dela so strateški razvoj zaposlenih in ustvarjanje delovnega okolja, ki omogoča optimalno delo in razvoj vseh sodelavcev.

Anja Kovačič Fornazarič ima vlogo kadrovske partnerice za podporo sodelavcem znotraj podjetja Lek d.d. Vodjem in sodelavcem nudi podporo v obliki predaje znanja in usmerjanja pri kadrovskih procesih in sistemih, poleg tega na redni ravni podpira vodje pri delu z ljudmi. Najraje išče priložnosti za izboljšavo obstoječih procesov, prek razvoja vodij pomaga razvijati kulturo vodenja znotraj podjetja in na ta način soustvarjati kar najboljše pogoje dela za vse sodelavce.

Zakaj vas ne sme biti strah psihološkega testiranja?

Nina Strelec, 23. november 2023, 13:00

Opis delavnice:

V sodobnem delovnem okolju je psihološko testiranje pogosto ključni del selekcijskega procesa, ki pomaga tako delodajalcem kot kandidatom pri ugotavljanju ujemanja med osebnimi lastnostmi ter kompetencami in zahtevami delovnega mesta. Delavnica je zasnovana tako, da udeležencem ponudi vpogled v svet psihološkega testiranja s perspektive testirancev s ciljem povečanja razumevanja in pripravljenosti na ta pomemben korak v procesu iskanja zaposlitve. Prav tako želimo poudariti, kako lahko psihološko testiranje koristi tudi kandidatom v selekciji.

V sklopu delavnice bomo raziskali različne vrste psiholoških testov, njihove cilje in kako lahko rezultati vplivajo na posameznikove možnosti za zaposlitev. Prav tako bomo razpravljali o tem, kako lahko udeleženci izkoristijo rezultate testiranja za lastno osebno in poklicno rast.

Kaj se boste naučili?

Razumevanje namena in obsega psihološkega testiranja v selekcijskih postopkih.
Odkrivanje različnih vrst psiholoških testov in kaj merijo (npr. osebnost, sposobnosti, poklicne interese itd.).
Kako interpretirati rezultate psiholoških testov in kako jih lahko uporabite za boljše razumevanje svojih močnih točk in področij za izboljšavo.
Spoznavanje strategij za obvladovanje stresa in priprave na psihološko testiranje, da boste lahko pokazali svoj resnični potencial.
Diskusija o etičnih vidikih psihološkega testiranja in vaših pravicah kot testiranca.
Razumevanje, kako lahko rezultati psiholoških testov vplivajo na vašo kariero in kako jih lahko uporabite za osebni in poklicni razvoj.

Z vami bo Nina Strelec, HR svetovalka in psihologinja v podjetju FirstClass d.o.o, kjer je odgovorna za področje psiholoških testiranj in merjenje kulture v podjetjih. Osredotoča se tudi na iskanje in selekcijo kadrov, employer branding in selekcijo internih potencialov ter sodeluje na številnih razvojnih projektih. Prostovoljno svetuje tudi mladim med 14. in 29. letom starosti v Centru interesnih dejavnosti Ptuj, kjer izvaja brezplačna psihološka svetovanja. Dodatno je dokončala izobraževanje iz medicinske hipnoze ter se občasno ukvarja tudi z izvajanjem hipnoterapij.

TIKTOK, SOCIAL SELLING AND ROCK’N’ROLL | D-TALK LIVE

Na dan dogodka bo potekal D-Talk na tematiko prodaje in znamčenje z videom na TikToku, Instagram Reelsih in YouTube Shortsih. Svet kratkih vertikalnih video vsebin se namreč nenehno spreminja –  tako s strani družbenih prodajnih trendov kot s strani tehnoloških novosti. Ne glede na to, ali prodajate storitve, fizične produkte ali svoje znanje in kompetence, boste na D-Talku dobili navdih in praktične, že jutri uporabne, nasvete

Več informacij

BREZPLAČNO FOTOGRAFIRANJE

Pri prijavi na delovno mesto je ključna tudi kvalitetna fotografija. Na dogodku boste lahko v foto kotičku brezplačno izvedli portretno fotografiranje za vaš CV in druge zaposlitvene dokumente. Zaželeno je, da se oblečete delovnemu mestu primerno, naš fotograf pa vas bo usmerjal, da bo vaš nasmešek kar najbolj zažarel. Ne zamudite priložnosti za fotografiranje med 14:00 in 18:00.

Dobro se pripravite in izstopajte na kariernem sejmu Alumni JUMP! 

Nekaj naših nasvetov: 

  • Dobro preučite podjetja, ki se predstavljajo na sejmu in poglejte, katera delovna mesta so trenutno odprta. Morda je med njimi prav delovno mesto za vas.
  • Pripravite dober in kratek življenjepis, poudarite svoje prednosti in kompetence. S seboj imejte dovolj kopij življenjepisa, da ga boste lahko delili s čim več zaposlovalci. 
  • Ne bodite preveč zadržani, družite se in pokažite zanimanje z vprašanji.
  • Vnaprej razmislite o potencialnih vprašanjih na 1 na 1 ter na stojnicah in si pripravite ustrezne odgovore.
  • Oblecite se profesionalno, prav takšno naj bo tudi vaše obnašanje.
  • Dan po sejmu se potencialnim zaposlovalcem zahvalite preko spletne pošte ali se z njimi povežite na LinkedIn-u.

Udeležba je brezplačna.

Izjava sodelujočega podjetja na Alumni Jump

Sodelovanje na lanskoletnem kariernem sejmu Alumni Jump je bila dobra odločitev. Povezali smo se z izjemnimi talenti, nekateri izmed njih pa so postali tudi cenjeni člani naše ekipe. 

Pri Grant Thornton Slovenija posvečamo veliko pozornost zadovoljstvu zaposlenih in globoko cenimo rast, učenje in individualnost. Pod okriljem dogodka Alumni Jump smo lahko na edinstven način predstavili zaposlitvene priložnosti in našli kandidate, ki delijo naše vrednote. Takšni dogodki so vedno dragocena priložnost za pomembne povezave.

Navdušeni smo, da bomo letos ponovno sodelovali in veselimo se privabljanja novih talentov v naše spodbudno delovno okolje. 

Vesna Radovanović Ahčin, Partnerica Grant Thornton Slovenija

Izjava udeleženke na Alumni Jump

Udeležba na Alumni Jump je nepričakovano spremenila mojo karierno pot. Čeprav nisem aktivno iskala zaposlitve, me je obisk kariernega sejma pripeljal do trenutne zaposlitve, kjer sem našla zadovoljstvo in osebno izpolnitev. 

Kratek pogovor z dvema mladima predstavnicama podjetja Grant Thornton, je hitro pritegnil moje zanimanje. Čeprav niso imeli razpisanega delovnega mesta, ki ga opravljam, sem jim pustila svoj življenjepis. Nekaj mesecev kasneje sem že podpisala pogodbo o zaposlitvi, ki je zaznamovala novo poglavje v moji karieri. 

Obisk kariernega sejma Alumni Jump je bila presenetljiva in izpolnjujoča izkušnja, ki se je izkazala tudi kot ključna prelomnica v mojem življenju. Pripeljala me je do podjetja, kjer cenijo rast, učenje in individualnost. Vesela sem, da mi je dogodek odprl vrata do priložnosti, ki si je nisem mogla vnaprej zamisliti.

Tamara Turk, strokovnjakinja za marketing in administracijo v Grant Thornton Slovenija

Utrinki od lani

Partnerji dogodka

Medijski partner

Sponzorji dogodka