OPIS SOUSTANOVITELJICE
Tjaša je alumni članica Ekonomske fakultete, kjer je dokončala magisterij iz mednarodnega poslovanja in je za svojo magistrsko nalogo prejela tudi Prešernovo nagrado fakultete. Dve študijski izmenjavi v tujini sta ji odprli vrata in znanje o digitalnem marketingu, ki jo je zelo navdušil. Ob študiju je delala v digitalni agenciji, kjer se je kasneje tudi redno zaposlila, a se je kmalu podala na svojo podjetniško pot in skupaj s fantom ustanovila podjetje Eggo, ki sedaj uspešno posluje na 5 evropskih trgih.
OPIS PODJETJA
Znamka Eggo je bila zasnovana z namenom, da bi naredili rutino nege kože bolj zabavno in jo približali čim več mladim ženskam ter jim s tem pomagali do boljšega počutja. Verjamejo, da lahko z manj izdelki dosežeš več in da obstaja rešitev za vsak tip kože. Njihov holistični pristop do lepote poudarja, da nega kože ni le površinska, temveč se začne od znotraj. Pomaga ti, da zasiješ od znotraj in da si vzameš nekaj minut zase ob koncu dneva, ki je običajno vedno prenatrpan z vsakdanjimi obveznostmi.