V torek, 10, oktobra 2017, je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani (EF), potekala delavnica »Kratka zgodba skozi največje poslovno omrežje«, v organizaciji Alumni EF in v sodelovanju s podjetjem Httpool. Dogodek je bil namenjen uporabnikom družbenega omrežja LinkedIn, v okviru promocij in trženja, tako na individualni, kot na korporativni ravni.
»Danes strateške poslovne odločitve v podjetjih sprejema najmanj 5 oseb,« je izpostavila Nataša Smirnov, ki v Httpoolu skrbi za kakovost storitev in zadovoljne naročnike. Po besedah Smirnove, se trendi v družbenih omrežjih nenehno spreminjajo. Prisotnost podjetij na družbenih omrežjih strmo narašča, izboljšuje se uporabniška izkušnja, ustvarjajo se novi formati oglaševanja na družbenih omrežjih, velik pomen pa bodo podjetja v prihodnje namenila agilnosti, predvsem z integarcijo podatkov in merjenjem uspešnosti v realnem času. Glede na to, da LinkedIn na enem mestu združuje več kot 467 milijonov profesionalnih uporabnikov, iz več kot 200 držav, predstavlja edinstveno družbeno okolje za vsebinski marketing, za iskanje novih poslovnih partnerjev, pospeševanje prodaje, za iskanja nove zaposlitve in novih znanj in izobraževanj. »Na LinkedIn prihajamo, ker investiramo svoj čas,« je pojasnila Smirnova, ter podelila veliko nasvetov in idej, na kakšen način na LinkedIn-u izboljšati korporativno predstavitev podjetja in kako z osebno predstavitvijo narediti pravi vtis tudi pri iskanju novih kariernih priložnost: »Osredotočite se na svojo profesionalno pot, dosežke, izpostavite uspehe in cilje ter uporabite ključne besede za boljšo prepoznavnost .«
Marina Ristić, EFnews
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |