V četrtek, 12. oktobra 2017, se je na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani odvijal Alumni dogodek Facebook oglaševanje. Predavateljica Maja Vogrinc je v času delavnice delila svoje izkušnje glede uporabe Facebooka, kot tudi Instagrama, in sicer predvsem z namenom povečanja prodaje, širjenja prepoznavnosti blagovne znamke, poudarila pa je tudi pravila komuniciranja, merjenje rezultatov ter snovanja kreativ.
Glavni cilj socialnih medijev je vedno bil, in vedno bo, povezovati ljudi med sabo. Pisanje sporočil preko telefona je dosti lažje kot pa dejansko osebno pogovarjanje, zato posledično čedalje več ljudi preživlja svoj prosti čas na spletu. Ravno zaradi tega prihaja spletno oglaševanje vsak dan bolj do izraza.
Maja Vogrinc je poudarila, kako zelo je pomembno, da to izkoristimo in pospešimo ter povečamo prodajo svojih izdelkov oz. storitev, predvsem preko Facebooka: »Uporabljanje socialnih medijev za oglaševanje samo po sebi seveda ne bo doseglo polnega učinka, če so osnove našega poslovnega plana zastavljene nepravilno.« Kdo je moja idealna stranka, ali je moja spletna stran optimizirana, kakšen je moj sistem prodaje ter na kakšen način obdržati nove – dosežene kupce, vse to so le nekatera izmed mnogih vprašanj, ki si jih je potrebno zastaviti pred začetkom Facebook kampanj. »S Facebook oglaševanjem bomo v vsakem primeru dosegli večje število potencialnih kupcev, vendar to konec koncev nima pomena, če le-ti ne opravijo nakupa oz. se ne odločijo za našo storitev,« je še dodala Maja Vogrinc.
Predstavljen je bil tudi eden izmed konceptov oglaševanja, in sicer strah pred izgubo. »Ljudje bodo vedno naredili več, da preprečijo izgubo nečesa, kot pa da bi nekaj pridobili,« je pojasnila Maja Vogrinc, »saj smo taki po naravi.« Upoštevanje nečesa tako preprostega v kombinaciji z uporabo spletnega oglaševanja lahko zelo zviša potencial za končno odločitev kupca. Naslov oglasa, kot je na primer »kupite to, da bo vaše življenje lažje«, je bolj primerno zamenjati z naslovom »kupite to, preden bo prepozno«, saj vzbudi v človeku strah, da bo nekaj izgubil, naš tip oglasa pa mu daje možnost, da se to ne zgodi. To je bil le eden izmed mnogih konceptov, ki so bili predstavljeni, obenem pa so imeli udeleženci priložnost spoznati tudi celoten proces izdelave samih Facebook oglasov.
Spletno stran Maje Vogrinc si lahko ogledate na: http://www.majamarketinglab.si
Matej Jerele, EFnews
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |