Z namenom povezovanja in ustvarjanja priložnosti zunaj meja, je med 22. in 23. avgustom, Ekonomska fakulteta (EF) gostila MBA študente iz Makedonije in Kosova.
2-dnevni obisk Slovenije so podiplomski študentje sklenili z obiskom matične fakultete, kjer jih je sprejel in nagovoril dekan prof. dr. Dušan Mramor. Študentom je predstavil Ekonomsko fakulteto in njen napredek v zadnjih letih. Sledil je ogled naših prostorov: predavalnic, knjižnice, prostorov MBA in IMB…ki so študente z Kosova in iz Makedonije še posebej navdušili.
Obisk je sklenil Alumni forum dogodek: »Doing Business in South Eastern Europe«. Okroglo mizo na dogodku je vodila prof. dr. Maja Makovec Brenčič.
Mag. Verica Hadzi Vasileva-Markovska, partnerica v svetovalnem podjetju Analysis and Advisory Group je na temo »Poslovanja v JV Evropi« izpostavila interpretacijo pojma »Balkanizacija«: »S strani mednarodnih finančnih institucij ima termin velikokrat negativen prizvok. JV Evropa mora biti namreč obravnavana kot specifična regija, saj nima pogojev za tako hitro rast, kot drugi deli Evrope. Ima pa potencial in lahko izvaja reforme, ter tako pritegne neposredne tuje investicije«. Sandi Češko, predsednik upravnega odbora Studia Moderna je zadovoljen s poslovanjem na trgih Makedonije in Kosova, ter dodal: »Makedonija je bila za nas ena prvih držav kamor smo vstopili, ko smo se odločili za ekspanzijo izven Slovenije. Na trgu je dovolj priložnosti in ker ima močno tekstilno industrijo, razmišljamo, da bi organizirali proizvodnjo v Makedoniji, ter kapacitete izkoristili za naše programe po celi vzhodni Evropi«. Benjamin Jošar, član uprave Skupine Triglav, ki ima v Makedoniji največji tržni delež, vidi dodatni potencial makedonskega trga v rasti premije na prebivalca, približevanju države EU in v prilivu tujega kapitala: »To vodi do gospodarske rasti, slednje pa do povečanja povpraševanja po zavarovalnih produktih«. Ciril Kafol, direktor podjetja One Makedonija, je opozoril na zakonodajni okvir in vladne regulative, prisotne na trgu telekomunikacij: »Posledično so zato telefonske frekvence v Makedoniji do 2-krat ali celo 3-krat dražje, v primerjavi s povprečjem EU«.
Celotno galerijo slik si oglejte TUKAJ!
Tina Drolc, EFnews
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |