Blagovne znamke so kot otroci.

8 novembra, 2014
Loading dogodki
  • Ta dogodek je minil.

Alumni klub je bogatejši še za eno sekcijo. V četrtek, 8. maja 2014 se je na Ekonomski fakulteti (EF) odvil premierni dogodek nove, že 5. sekcije MARKEThink za področje trženja. »Člani Alumni kluba in vsi ljubitelji trženja se bodo imeli tako možnost seznaniti z novimi koncepti in primeri dobre prakse s področja trženja,« je v uvodnem nagovoru dejal Nejc Slovnik, predsednik sekcije MARKEThink. Predsednik Alumni kluba, Janez Škrabec, je s ponosom pozdravil in čestital novi sekciji ter predstavil gosta dogodka, Emila Tedeschija, predsednika uprave Atlantic Grupe.

»Od nekdaj sem bil sanjač.«

Tedeschi je v  polni dvorani Mercator udeležencem predstavil številne zgodbe, tako iz poslovnega kot zasebnega življenja ter s številnimi humorističnimi vložki popestril svoje pripovedovanje. »Od nekdaj sem bil sanjač. Nisem si mislil, da bom postal podjetnik,« je dejal ustanovitelj podjetja, ki stoji za blagovnimi znamkami Cedevita, Cockta, Argeta, Smoki, itd. in dodal, da so bili začetki precej težki.

Organizacija z dušo

Uspeh mednarodne korporacije, ki je s svojimi močnimi blagovnimi znamkami prisotna v enajstih državah, pa je moč pripisati tudi močni integriteti zaposlenih in pomembnosti duše v podjetju. »Nihče ne more premagati podjetja z dušo, saj ta predstavlja vir inovacij in ustvarjalnosti,« je še dodal.

»Blagovne znamke so kot otroci.«

»Blagovne znamke so kot otroci. So zapletene, polne radosti, pogosto ne znajo poslušati. Vendar te na koncu vedno presenetijo z dobrimi stvarmi,« je o vzporednicah blagovnih znamk z otroki dejal Tedeschi in pristavil, da je potrebno najti primeren način upravljanja le-teh.

Vzdušje v dvorani Mercator na EF je bilo izredno sproščeno in prijetno. Tedeschi je s svojimi zgodbami navdihnil, druženje pa se je nadaljevalo v preddverju, kjer so se udeleženci prepustili dobri glasbi in nadaljevali z Zabavo pod žarometi.

Več fotografij si lahko ogledate TUKAJ!

Jana Drolc, EFnews

Galerija

Podrobnosti

Datum:
8 novembra, 2014

Prizorišče

Ekonomska Fakulteta
Kardeljeva ploščad 17
Ljubljana, 1000 Slovenija
+ Google Map

Organizator

Alumni EF
E-naslov:
alumni@ef.uni-lj.si

Dogodki

16Nov

Hekanje časa

3:00 pop - 6:00 pop
20Okt

Alumni UP: Več kot le karierni sejem

12:00 pop - 7:00 popStožice, Ljubljana
12Okt

TIKTALK – EPIZODA #5

4:00 pop - 6:00 poponline