Nič ni več tako, kot je bilo. Tudi v trženju. Kupec postaja vse bolj digitalen. Ker mora biti. Pa smo ponudniki na to dovolj pripravljeni?
Corona virus je piramido Maslowa ponovno postavil v ospredje. Znova smo se znašli v njenih bazičnih nivojih, iščoč varnost, zadoščanje osnovnih življenjskih potreb in predvsem – zdravja. Vrednote, za katere smo prej (vsaj) zatrjevali, da so ključne, zdaj v resnici postajajo najpomembnejše.
Kako je vse to vplivalo na dobavitelje, ponudnike in kako na kupce? Katere vse vloge v življenju in nakupovanju močno spreminjamo zaradi pandemije? Kako na nas kot porabnike vpliva desocializacija, tehnologija, tudi strah? Kakšne vse posledice bo vse to povzročilo na trgih in kako v naših nakupnih in odločitvenih vedenjih? Globalno in lokalno?
Vabimo vas, da se nam pridružite na CPOEF »E-TALK«: TRŽENJE V IN PO COVID-19: Smo pripravljeni na nove paradigme? v sredo, 27. maja 2020 od 15:00 do 16:30 ure. 10 ključnih razmislekov o trženju danes in v prihodnje:
Sodelujoči:
Povezavo za spremljanje CPOEF diskusije boste prejeli na vaš e-mail naslov v sredo, 27. maja, 2020, 15 minut pred pričetkom.
CPOEF »E-TALK«je brezplačen.
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |