Alumni Ekonomske fakultete in vinoteka eVino sta za vas ponovno pripravila super event: ‘How to network smart’, kjer smo se naučili učinkovitega mreženja in komunikacije. Z nami je bil Boško Prastalo, founder in direktor Superbrands Slovenija.
Tema dogodka je bila poslovno mreženje kjer smo odgovorili na vprašanja kot so;
Kakšne so prednosti in bonitete pravilnega dolgoročnega poslovnega mreženja?
Kako sebe pripraviti na učinkovito poslovne mreženje?
Kako v nekaj korakih postaviti sistem za uspešno rast poslovne in socialne mreže?
Zakaj večina, v procesu grajenja poslovne mreže, na koncu dejansko obupa? Katerih ključih napak ne smemo delati?
Kakšen je namen follow up-a?
Kako izkoristiti neaktivnost drugih in pustiti nepozaben pečat pri svojih kontaktih?
Kakšen je pomen povezovanja in deljenja svojih kontaktov drugim?
Kakšna mora biti naša miselnost pri povezovanju kontaktov?
Po koncu dogodka pa smo še prijetno poklepetali in se podružili ob kozarcu vina.
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |