V četrtek, 19. novembra 2015, je na Ekonomski fakulteti, potekalo predavanje »Zakaj je LinkedIn najmočnejše trženjsko orodje 21. stoletja?«, v organizaciji Alumni Ekonomske fakultete, sekcije Alumni MARKEThink in v sodelovanju s podjetjem Plan B+. Dogodek je bil namenjen uporabnikom družbenega omrežja LinkedIn, kot podporno orodje za izboljšanje iskanja nove zaposlitve, pridobivanja potencialnih strank oziroma pospeševanje prodaje v podjetju.
V današnjem času je komunikacija na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Twitter in LinkedIn, nepogrešljiva. Z vstopom v poslovni svet, postane LinkedIn prava rešitev pri iskanju novih poslovnih priložnosti, prav tako pa tudi pri iskanju nove, boljše zaposlitve. Po besedah direktorice podjetja Plan B+, mag. Brigite Lazar Lunder, MBA je LinkedIn najboljše mesto za začetek: »S tem, ko ste si ustvarili osebni profil na družbenih omrežjih, si povečujete možnost za pridobitev nove službe.«
S pomočjo aktivnosti na družbenih omrežjih so nekatera podjetja povečala prodajo tudi do 40 odstotkov. Samo v lanskem letu je kar 71 odstotkov tržnikov na trgu potrošnikov v ZDA uporabilo za oglaševanje LikendIn. Glede na to, da omenjeno družbeno omrežje dnevno obišče preko 25 milijonov ljudi, pa mag. Brigita Lazar Lunder, opozarja na dejstvo, da od tri do pet podjetij na svetu uporablja LinkedIn kot najbolj učinkoviti kanal za iskanje potencialnih strank, oziroma iskanje novih zaposlitvenih kadrov, zato moramo biti previdni pri oblikovanju osebnega profila, oziroma profila podjetja in kot pravi: »Ne pozabite, LinkedIn je vaša elektronska vizitka.«
Po dogodku smo lahko okusili vina, vinske kleti Kralj iz Škocjana.
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |