Mercedes-Benz išče pomladitev

16 decembra, 2014
Loading Events
  • This event has passed.

V torek, 16. decembra 2014, je na Ekonomski fakulteti (EF) potekal Alumni dogodek z naslovom MARKEThink: Trženjski izziv 2014. Gostujočo avtomobilsko blagovno znamko in izzive, s katerimi se sooča, je predstavil Andrej Bergant, direktor področja osebnih in lahkih dostavnih vozil v podjetju Autocommerce d.o.o.

Kot je dejal Andrej Bergat, blagovna znamka Mercedes-Benz »želi pomladitev« v smislu pritegnitve mlajše populacije k nakupu njihovih avtomobilov. Cilj so si zastavili na podlagi trenutne povprečne starosti njihovih kupcev, ki presega 50 let. Mlajšo generacijo želijo doseči z dinamičnim oglaševanjem, ki vsebuje kanček humorja, saj je to ena izmed tistih stvari, ki mlade pritegnejo.

»Vsa zgodovina Mercedesa je nakopičena v produktih, ki jih Mercedes lansira na trg. V avtomobilizmu velja, da je čas trajanja od trenutka, ko uprava potrdi različico modela avtomobila in do trenutka, ko pride avto na trg, 4 leta. To torej pomeni, da je Mercedes-Benz S, ki smo ga predstavili lansko leto, uprava potrdila leta 2009. Eden od težjih izzivov je odločitev za spremembo, saj je v teh štirih letih potrebno nekako preživeti«, je pojasnil Bergant.

S predstavitvijo je gostujoča blagovna znamka ljudem želela sporočiti, da Mercedes ni samo avtomobil in ugodje, pač pa gre za življenjski slog, ki ga komunicirajo, živijo in katerega del so tudi sami. Mnenja o razlogih, ki se porajajo kupcem, ko pomislijo na znamko Mercedes-Benz, je Bergant utemeljil: »Ko se pogovarjamo z ljudmi, pravijo, da sami niso zmožni za avto plačati 50.000€, čeprav se cene naših avtomobilov pričnejo pri 20.000€. Njihovo mišljenje je torej napačno.«

Po predstavitvi same znamke so udeleženci dogodka pričeli s svojo nalogo, ki je bila delo v manjših skupinah, kjer so sami iskali rešitve oz. poti do mladih, torej kako doseči njihovo zanimanje in nakup avtomobila znamke Mercedes-Benz. Na plano je prišlo ogromno idej in po besedah Andreja Berganta je bila naloga pravi izziv, saj sami udeleženci dogodka večinoma niso bili kupci njihove blagovne znamke. Med udeleženci dogodka pa so izžrebali tudi srečnico, ki je prejela čudovito nagrado – vikend doživetje z avtomobilom Mercedesom-Benz.

Diana Đukanović, EFnews

Details

Date:
16 decembra, 2014

Venue

Ekonomska Fakulteta
Kardeljeva ploščad 17
Ljubljana, 1000 Slovenija
+ Google Map

Organizer

Alumni EF
Email
alumni@ef.uni-lj.si

Dogodki