Nikolaos Dimitriadis: Brain & Marketing

23 maja, 2019
Loading dogodki
  • Ta dogodek je minil.

Nikolaos Dimitriadis, ki svoje delo posveča nevroznanosti, tako na področju vodenja kot marketinga, nam je na tokratnem predavanju predstavil vpogled v modernega potrošnika, na način, ki je bil zanimiv tudi za tiste, ki marketing poznajo zgolj kot le eno od poslovnih funkcij.

Dr. Nikolaos Dimitriadis (MBA, PhD) je direktor in so-ustanovitelj podjetja Trizma Neuro d.o.o., ki je vodilno podjetje na področju nevroznanosti in kot certificiran nevromarketingaš že več kot desetletje aplicira nevroznanost in vedenjsko znanost na vodenje, marketing, komunikacijo ter izobraževanje. Je avtor knjige “Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach” za Kogan Page Publishers iz Londona in je predaval na prvem Neuromarketing Manager Certificate programu na Hamburg Media School kot eden izmed vrhunskih strokovnjakov iz nevromarketinga na svetu. Kot svetovalec in poslovni trener sodeluje z znanimi mednarodnimi naročniki, kot so IKEA, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Coca Cola, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne in še z mnogimi drugimi. Dr. Dimitriadis je strasten zagovornik možganom prijazne komunikacije, celostnega raziskovanja, stalne inovacije blagovnih znamk in k rezultatom usmerjene korporativne kulture.

Podrobnosti

Datum:
23 maja, 2019
Kategorija Dogodek:

Prizorišče

Ekonomska Fakulteta
Kardeljeva ploščad 17
Ljubljana, 1000 Slovenija
+ Google Map

Organizator

Alumni EF
E-naslov:
alumni@ef.uni-lj.si

Dogodki

01Jun

EBRD Transition Report 2022-23: Business Unusual

3:00 pop - 4:30 popEkonomska Fakulteta
18Maj

Post-herojsko vodenje (mladih) herojev

4:00 pop - 5:30 popEkonomska Fakulteta