V četrtek, 5. junija 2014 je svoje bogate poslovne izkušnje s člani Alumni kluba delil Patrick Cowden, strokovnjak in vizionar za področje vodenja.
V zadnjih tridesetih letih je opravljal kar petnajst različnih služb v desetih svetovnih podjetjih in korporacijah. Alumni članom Ekonomske fakultete je predstavil način vodenja s povezovanjem, ki ga ne uči nobena institucija na svetu, a je po njegovem ravno takšno vodenje vodenje prihodnosti. Cowden, ki o sebi pravi, da je zaznamovan s tremi najvplivnejšimi svetovnimi kulturami – ameriško, nemško in japonsko – naj bi vse svoje znanje pridobil z opazovanjem. »Nimam univerzitetne izobrazbe in vse, kar sem se kdaj naučil, sem se naučil z opazovanjem in skozi lastne napake.«
In kje se njegova vizija vodenja v prihodnosti razlikuje od obstoječih? Pri vodenju namesto sprememb procesov, strategije, informacijske tehnologije in odpuščanja svetuje povezovanje ljudi. Po njegovem mnenju je ključna razlika med uspehom in neuspehom v podjetjih ravno v medsebojnem povezovanju zaposlenih. V prihodnosti napoveduje umik od uveljavljenih načinov vodenja.
»Spoštovanje, zaupanje in hvaležnost so vrednote, ki si jih delijo vse uspešne ekipe – od košarkarskih do managerskih. Ravno te elementarne vrednote ključno vplivajo na njihovo visoko učinkovitost,« meni Cowden in dodaja, da te vrednote, ko se približujemo poslovnemu svetu, vedno bolj izgubljajo na vrednosti.
Strokovnjak nemško-ameriškega rodu verjame, da je za uspešno organizacijo najpomembnejši vzvod klima medsebojnega komuniciranja in sodelovanja. »Vprašanje, kako v polni meri aktivirati človeški kapital v vsakem delčku organizacije, je vprašanje, ki bi si ga moral zastaviti vsak prihodnji vodja!«
Špela Bandelj, EFnews
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |