Kateri so vzvodi, da rečemo DA? Kako lahko z razumevanjem psihologije vedenja bolje prisluhnemo sebi, sodelavcem, kupcem in poslovnim partnerjem? Katere so skrite moči, ki poganjajo naša vedenja znotraj in zunaj organizacij?
Pridružite se nam na 4-dnevnem izobraževalnem programu Psihologija v poslu, ki bo potekal online od 15. do 18. marca 2022 in v katerem boste pridobili znanja s področij psihologije vedenja, nevroznanosti, marketinga in prodaje.
Na delavnicah bomo vstopili v svet psiholoških dejavnikov vedenja posameznika znotraj organizacije, njegov odnos do samega sebe in do soljudi. Pa tudi v svet možganskih procesov, ki vplivajo na naše vedenje in posledično na rezultate poslovanja organizacije.
V 4 dneh se bodo v izredno bogatem, več kot 30 urnem programu zvrstila 4 keynote predavanja in kar 15 interaktivnih delavnic, med katerimi smo za vas pripravili tudi povsem nove.
Sestavite si svoj program izobraževanja! Fleksibilen format z možnostjo časovne optimizacije minimalno posega v vaš delovnik ter ponuja uporabne vsebine z namenom podpore pozitivnega vedenja posameznika.
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |