Po izjemnem odzivu ob prvi epizodi serije dogodkov TikTalk, se ta vrača v spletni ediciji.
V sklopu premiernega dogodka smo predstavili TikTok kot družbeno omrežje prihodnosti in napovedali prihod oglaševanja ter si pogledali primere dobre prakse tako na domačem kot tujih trgih. Tokrat se bomo bistveno bolj poglobili v komuniciranje na samem omrežju.
Po vzoru svetovno znanih oddaj dveh podjetnikov – Garyja Vaynerchucka in Joe Rogana bomo v prijetnem vzdušju studia na Ekonomski fakulteti odkrito govorili o izzivih, s katerimi se blagovne znamke soočajo na Tiktoku.
V pogovoru, ki ga bodo vodili Domen Rozman, direktor agencije DD studios in Aljaž Peklaj, partner v agencijah beglobal in AM Agencija ter Nik Schwarzmann, vodja inovacij v agenciji DD studios bomo zelo odkrito govorili o tem, kako se lotiti vstopa na trenutno najbolj popularno družbeno omrežje, na kaj je potrebno paziti in kako prilagoditi komunikacijo.
Verjetno poznate primere svetovno znanih blagovnih znamk, ki so postavili nove trende komunikacije, npr.: Red Bull, Doulingo, RyanAir ter drugi. Gostili bomo več slovenskih in tujih predstavnikov blagovnih znamk, ki so se ob vstopu na TikTok sami soočili z izzivi ter bodo z nami delili nasvete za pravilno komunikacijo blagovne znamke.
Vsem, ki razmišljate o vstopu vaše blagovne znamke na TikTok, pa bomo tekom dogodka odgovarjali na vprašanja in vam na vaših primerih predlagali način komunikacije.
Kdaj? 2. februar 2021, 17.00 do 18.30
Kje? Online
Dogodek je brezplačen!
Kaj je TikTalk?
DD Studios in beglobal agency v sodelovanju z ALUMNI Ekonomske fakultete predstavljata TikTalk, serijo dogodkov, skozi katere se bomo poglobili v trenutno najbolj popularno in najhitrejše rastoče družbeno omrežje TikTok. Z nami bodo znanje delili različni strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni.
O organizatorjih
DD Studios je vodilna slovenska agencija za TikTok, ki jo sestavlja skupina mladih kreativcev z močno zapuščino blagovne znamke Dunking Devils. Njihov nastop se od ostalih razlikuje po celostnem pristopu, ki vključuje vodenje profilov, ponujanje in upravljanje TikTok vplivnežev, ustvarjanje trendov in kampanj. V portfelju njuhoviih naročnikov najdemo blagovne znamke kot so Leone, Dormeo, Citypark, Škoda Slovenija in ostale.
beglobal agency je full-service digitalna agencija z močnim poudarkom na vsebinskem in performance marketingu, ki jo trenutno sestavlja 15 specialistov za digitalni marketing. Zaupaji ji naročniki s širše Adriatic in evropske regije, oglašujejo pa že v več kot 20 državah. V zadnjem letu sta skupaj s sestrskim podjetjem AM Agencija postala kreativna in digitalna agencija za podjetji Merkur Zavarovalnica in Big Partner (JBL, Beko, Harman Kardon, itd.), sicer pa v njihovem portfelju najdemo več kot 80 rednih naročnikov.
Partner dogodka Alumni EF.
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |