TIKTALK – EPIZODA #4: Kako TikTok spreminja industrije

25 maja, 2022 @ 4:00 pop - 6:30 pop UTC+0
Loading dogodki
  • Ta dogodek je minil.

Konec meseca maja se TikTalk vrača z živo izvedbo na Ekonomsko fakulteto!

 

Verjetno ste se večkrat vprašali ali je TikTok sploh primeren za vaše podjetje in industrijo, v kateri poslujete. V sklopu te epizode bomo odgovorili ravno na to vprašanje!

V sklopu dve in pol urnega dogodka se bomo dotaknili prav vseh industrij, od športa, turizma, glasbe in dogodkov, B2B industrije, hrane in pijače, trgovin in kozmetike ter lepote.

Za koga je TikTok najbolj primeren? Kakšne so najboljše prakse vsake industrije? Kaj na hiter razvoj TikTok in vstop novih blagovnih znamk pravijo predstavniki blagovnih znamk na TikToku?

Vse to in še več boste izvedeli na 4. epizodi TikTalka.

 

Na dogodku, ki ga bosta otvorila Domen Rozman, direktor agencije DD studios in Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor v skupini bold.group se bodo pridružili tudi številni gostje iz prakse, ki jih bomo razkrili kmalu.

Kdaj? 25. maj 2022, 16.00 do 18.30
Kje? Ekonomska fakulteta
Dogodek je brezplačen!

 

Program:

16.00 – 16.15 – Let’s meet | Sprejem gostov in mreženje

16.15 – 16.40 – Oooh! Something Shiny! | Kaj je na TikToku novega?
Novosti na TikToku v Sloveniji | Domen Rozman, DD Studios
Kaj se s TikTokom v 2022 dogaja po svetu? | Aljaž Peklaj, Bold Group

16.45 – 17.15 – Mom please please can I have it? | Kako TikTok spreminja produkte in trgovine?

  • Petra Parovel, ustanoviteljica znamke SWY
  • Sara Nunič Klun, vodja marketinga pri Big Partner in JBL
  • Matej Rimanič, režiser in kreativni vodja TikTok profilov za Spar in Leone pri DD Studios

17.15 – 17.40 – Let’s go Champ! | Kako TikTok spreminja šport in turizem?

  • Žan Tratar, head of digital, agencija Sport Media Foucus in vodja TikTok projekta Ljubljanske Mlekarne x Cedevita Olimpija
  • Gašper Novak, akrobat in vodja skupine Dunking Devils Squad in odgovoren za lansiranje TikTok profila podjetja Akrobat na ameriški trg
  • Gregor Boštjančič, vodja prodaje za blagovno znamko Mondial

17:40 – 17:55 – Love at Plane Sight | Zmaga na Filmskem festivalu v Cannesu!
Ogled zmagovalnega TikTok kratkega filma na Filmskem festivalu v Cannesu in pogovor z avtorjem Matejem Rimaničem

17.45 – 18.15 – Let’s serve each other | Kako TikTok spreminja storitvene dejavnosti?

  • Maša Madon, predstavnica Alumni Ekonomske Fakultete v Ljubljani
  • Boško Praštalo, specialist za mreženje
  • Manca Skrbinšek, strokovnjakinja za družbene medije pri A1
  • Nik Schwarzmann, režiser in kreativni vodja TikTok profila A1 Vajb in Kariera Zdaj pri DD Studios

 

Kaj je TikTalk?
DD Studios in bold.group v sodelovanju z ALUMNI Ekonomske fakultete predstavljata TikTalk, serijo dogodkov, skozi katere se bomo poglobili v trenutno najbolj popularno in najhitrejše rastoče družbeno omrežje TikTok. Z nami bodo znanje delili različni strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni.

O organizatorjih
DD Studios je vodilna slovenska agencija za TikTok, ki jo sestavlja skupina mladih kreativcev z močno zapuščino blagovne znamke Dunking Devils. Njihov nastop se od ostalih razlikuje po celostnem pristopu, ki vključuje vodenje profilov, ponujanje in upravljanje TikTok vplivnežev, ustvarjanje trendov in kampanj. V portfelju njuhovih naročnikov najdemo blagovne znamke kot so Leone, Dormeo, Citypark, Škoda Slovenija in ostale.

bold.group je nastala z združitvijo uveljavljenih agencij beglobal in AM Agencija in nastopa kot podaljšana roka marketinških oddelkov, s katero še tako zapleteni izzivi postanejo mala malica. 30 specialistov na področju marketinga ponuja celostne storitve na področju strateškega svetovanja, razvoja tržnik znamk, performance marketinga, oblikovanja in upravljanja doživetij, v njihovem portfelju pa najdemo zavidljivo število domačih in tujih naročnikov, razvijajo pa tudi svoje blagovne znamke.

Je full-service digitalna agencija z močnim poudarkom na vsebinskem in performance marketingu, ki jo trenutno sestavlja 15 specialistov za digitalni marketing. Zaupaji ji naročniki s širše Adriatic in evropske regije, oglašujejo pa že v več kot 20 državah. V zadnjem letu sta skupaj s sestrskim podjetjem AM Agencija postala kreativna in digitalna agencija za podjetji Merkur Zavarovalnica in Big Partner (JBL, Beko, Harman Kardon, itd.), sicer pa v njihovem portfelju najdemo več kot 80 rednih naročnikov.

Partner dogodka Httpool in Alumni EF.

 

PRIJAVA

    Podrobnosti

    Datum:
    25 maja, 2022
    Ura:
    4:00 pop - 6:30 pop UTC+0

    Prizorišče

    Ekonomska Fakulteta
    Kardeljeva ploščad 17
    Ljubljana, 1000 Slovenija
    + Google Map

    Dogodki

    14Mar

    Slovenska davčna prenova ali misija nemogoče?

    5:00 pop - 6:00 popEkonomska Fakulteta
    27Mar

    Alumni EF podjetniški POP UP

    11:00 dop - 6:00 popEkonomska Fakulteta
    08Mar