TIKTALK – EPIZODA #4: Kako TikTok spreminja industrije

25 maja @ 4:00 pop - 6:30 pop UTC+0
Loading dogodki

Konec meseca maja se TikTalk vrača z živo izvedbo na Ekonomsko fakulteto!

 

Verjetno ste se večkrat vprašali ali je TikTok sploh primeren za vaše podjetje in industrijo, v kateri poslujete. V sklopu te epizode bomo odgovorili ravno na to vprašanje!

V sklopu dve in pol urnega dogodka se bomo dotaknili prav vseh industrij, od športa, turizma, glasbe in dogodkov, B2B industrije, hrane in pijače, trgovin in kozmetike ter lepote.

Za koga je TikTok najbolj primeren? Kakšne so najboljše prakse vsake industrije? Kaj na hiter razvoj TikTok in vstop novih blagovnih znamk pravijo predstavniki blagovnih znamk na TikToku?

Vse to in še več boste izvedeli na 4. epizodi TikTalka.

 

Na dogodku, ki ga bosta otvorila Domen Rozman, direktor agencije DD studios in Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor v skupini bold.group se bodo pridružili tudi številni gostje iz prakse, ki jih bomo razkrili kmalu.

Kdaj? 25. maj 2022, 16.00 do 18.30
Kje? Ekonomska fakulteta
Dogodek je brezplačen!

 

Kaj je TikTalk?
DD Studios in bold.group v sodelovanju z ALUMNI Ekonomske fakultete predstavljata TikTalk, serijo dogodkov, skozi katere se bomo poglobili v trenutno najbolj popularno in najhitrejše rastoče družbeno omrežje TikTok. Z nami bodo znanje delili različni strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni.

O organizatorjih
DD Studios je vodilna slovenska agencija za TikTok, ki jo sestavlja skupina mladih kreativcev z močno zapuščino blagovne znamke Dunking Devils. Njihov nastop se od ostalih razlikuje po celostnem pristopu, ki vključuje vodenje profilov, ponujanje in upravljanje TikTok vplivnežev, ustvarjanje trendov in kampanj. V portfelju njuhovih naročnikov najdemo blagovne znamke kot so Leone, Dormeo, Citypark, Škoda Slovenija in ostale.

bold.group je nastala z združitvijo uveljavljenih agencij beglobal in AM Agencija in nastopa kot podaljšana roka marketinških oddelkov, s katero še tako zapleteni izzivi postanejo mala malica. 30 specialistov na področju marketinga ponuja celostne storitve na področju strateškega svetovanja, razvoja tržnik znamk, performance marketinga, oblikovanja in upravljanja doživetij, v njihovem portfelju pa najdemo zavidljivo število domačih in tujih naročnikov, razvijajo pa tudi svoje blagovne znamke.

Je full-service digitalna agencija z močnim poudarkom na vsebinskem in performance marketingu, ki jo trenutno sestavlja 15 specialistov za digitalni marketing. Zaupaji ji naročniki s širše Adriatic in evropske regije, oglašujejo pa že v več kot 20 državah. V zadnjem letu sta skupaj s sestrskim podjetjem AM Agencija postala kreativna in digitalna agencija za podjetji Merkur Zavarovalnica in Big Partner (JBL, Beko, Harman Kardon, itd.), sicer pa v njihovem portfelju najdemo več kot 80 rednih naročnikov.

Partner dogodka Httpool in Alumni EF.

 

PRIJAVA

    Podrobnosti

    Datum:
    25 maja
    Ura:
    4:00 pop - 6:30 pop UTC+0

    Prizorišče

    Ekonomska Fakulteta
    Kardeljeva ploščad 17
    Ljubljana, 1000 Slovenija
    + Google Map

    Dogodki

    25Maj

    TIKTALK – EPIZODA #4: Kako TikTok spreminja industrije

    4:00 pop - 6:30 popEkonomska Fakulteta
    21Apr

    Alumni EF Pub kviz

    8:00 pop - 9:30 popPivnica Union