TikTok, Social Selling and Rock’n’Roll | D-Talk LIVE

23 novembra, 2023 @ 4:00 pop - 5:30 pop CET
Loading Events
  • This event has passed.

Čas za rock’n’roll na TikToku je zdaj!

Sodobne strategije prodaje v ritmu najnovejših trendov. Ne glede na to, ali prodajate storitve, fizične produkte ali svoje znanje in kompetence, boste na dogodku dobili navdih in praktične, že jutri uporabne, nasvete.
>>> 23. november 2023 <<<

 

Vabimo vas na naslednji in ekskluzivni D-Talk dogodek v areno Stožice, kjer se bomo skupaj poglobili v tematiko prodaje in znamčenje z videom na TikToku, Instagram Reelsih in YouTube Shortsih. Svet kratkih vertikalnih video vsebin se namreč nenehno spreminja –  tako s strani družbenih prodajnih trendov kot s strani tehnoloških novosti. 

 

V vsakem primeru se nam v bližnji prihodnosti obetajo razburljivi časi. Ponovno se v javnosti pojavlja informacija, da bo TikTok for Bussines in s tem TikTok oglaševanje v naši regiji zaživelo že v začetku leta 2024. Zato si bomo na dogodku zastavili ključno vprašanje: »Kako z uporabo vertikalnih video vsebin premostiti vrzel med blagovno znamko in potrošniki?«

In ne glede na to, ali gradite osebno blagovno znamko za potrebe iskanja zaposlitve ali želite na družbenih omrežjih predstaviti vaš nov čudovit produkt, izziv ostaja enak. Kako vzbuditi zanimanje, da trg želi prav vas in kako vašo ciljno skupino privlačiti kot magnet.

Uspešne kampanje namreč presegajo zgolj rast sledilcev in velike organske dosege. Sveti gral je grajanje merljive in globoke čustvene povezanosti med blagovno znamko in njenimi potrošniki ali med vami in vašimi bodočimi delodajalci. Zanimalo nas bo, kako ustvariti skupnost ljubiteljev vaše prodajno usmerjene ali osebne blagovne znamke. 

 

Naša karizmatična gostitelja, Domen Dan Gaiman iz DD Studios in Aljaž Peklaj iz skupine Bold, bosta s svojo strastjo, znanjem in izkušnjami poskrbela za strokoven in navdihujoč dogodek. Na odru bodo:

  • Ana Mačič Kotnik, kreativna strateginja pri 916 HUB s 31.000 sledilci na TikToku
  • Nik Schwarzzman, kreativni strateg in partner pri 916 HUB s 67.000 sledilci na TikToku
  • Aljaž Peklaj, partner pri Bold Group s 23.000 sledilci na LinkedInu
  • Domen Dan Gaiman, partner pri DD Studios, blagovna znamka Dunking Devils pa ima po svetu že več kot 3 milijone sledilcev

 

Ključne teme, ki jih bomo razgrnili:
  • Čarovnija družbene prodaje oz. tako imenovanega »Social Sellinga« v digitalni dobi.
  • Razvoj strategij za grajenje pravih skupnosti in zvestobe z uporabo videa in primeri na nivoju grajenja osebne blagovne znamke.
  • Učinkovit preplet organskih in plačljivih kampanj za grajanje čustvene povezanosti s potrošniki in delodajalci.
  • Navdihujoče zgodbe blagovnih znamk in posameznikov, ki so to pot že uspešno prehodile.
  • Razkritje: TikTok for Business v Adria regiji in ostale priložnosti, ki nas čakajo v 2024.

 

Pridružite se nam v svetu, kjer je vsak video posnetek več kot zgolj slika – je zgodba. Prijavite se zdaj in si zagotovite svoje mesto na dogodku, ki bo zaznamoval konec letošnjega leta.

 

PRIJAVA na D-talk je možna TUKAJ in je v okviru prijave na dogodek Alumni JUMP.

Details

Date:
23 novembra, 2023
Time:
4:00 pop - 5:30 pop CET