Unileverjeva zgodba o uspešnih blagovnih znamkah

10 junija, 2015
Loading Events
  • This event has passed.

Alumni sekcija za trženje je na sredino poletno popoldne, 10. junija 2015, že drugič zapovrstjo postregla s trženjskim dogodkom Alumni MARKEThink. Letošnji dogodek je zaznamoval Péter Szabó, direktor podjetja Unilever za Slovenijo, Hrvaško ter Bosno in Hercegovino, ki je z navzočimi delil poslanstvo in uspešne trženjske akcije svetovne korporacije Unilever. Unilever, globalno podjetje, ima v svojem portfelju več kot 400 blagovnih znamk, med katerimi so potrošnikom najbližje Dove, Rexona, Knorr, Axe in Carte D’Or.

»Unilever se ponaša s številnimi blagovnimi znamkami, želimo pa si jih ustvariti še več in povečati tržni delež,« je uvodoma dejal Szabó, ki uspešno vodi celotno poslovanje skupine Unilever Adria. S svojimi štirinajstimi najmočnejšimi blagovnimi znamkami Unilever danes ustvarja 1 milijardo EUR prometa. Szabó je med predavanjem največ pozornosti namenil vrednotam, ki jih zasleduje podjetje. Po Szabóvih besedah je ustanovitelj Unileverja, to je William Lever, podjetje zgradil z mislijo prispevati k boljšemu svetu.

»V prihodnosti želimo podvojiti velikost družbe in povečati družbeni vpliv«

»Dandanes si morajo podjetja prizadevati in skrbeti za reševanje izzivov po vsem svetu,« je dejal in dodal, da se tudi pri Unileverju zavedajo pomembnosti trajnostnega razvoja in odgovornosti v poslovnem svetu. Vizija podjetja je v prihodnosti podvojiti velikost družbe in povečati družbeni vpliv. Pred petimi leti je podjetje začelo z izvajanjem programa, s katerim potrošnike s številnimi akcijami opozarjajo na dobre stvari, vzporedno pa krepijo blagovne znamke v smeri trajnostnega razvoja. »Vsak korak prispeva k spremembi,« je dejal in pristavil, da v podjetju zasledujejo tri večje cilje: pomagati več kot milijardi ljudem po vsem svetu, razvijati izdelke z namenom spremeniti navade potrošnikov ter izboljšati razmere lokalnih skupnosti tretjega sveta.

Z odmevnimi akcijami k doseganju zastavljenih ciljev

Unilever, tretje najbolj zaželeno podjetje s strani iskalcev zaposlitev, po navedbi spletnega socialnega omrežja LinkedIn načrtovane cilje zasleduje s številnimi akcijami po celem svetu. Szabó je navzočim predstavil tiste najbolj odmevne, med drugim je predvajal viralni video blagovne znamke Dove, ki spodbuja ženske k samospoštovanju. Blagovno znamko Becel pa smo Slovenci lahko še bolj ozavestili z akcijo, ki so jo pri Unileverju s sodelovanjem Društva za zdravje srca in ožilja Slovenije priredili v letu 2014.

S trajnostnim razvojem do večje prodaje

Vključevanje trajnostnega razvoja v podjetja je danes nuja. Tega se pri Unileverju zavedajo: »Prodaja blagovnih znamk, kjer smo okrepili prvine trajnostnega razvoja, se je v letu 2014 povečala za 50 odstotkov, v primerjavi s standardnimi blagovnimi znamkami so veliko bolj dobičkonosne.«

Po zaključku predstavitve je sledila zabava, dogajanje se je preselilo na prosto, kjer so udeleženci uživali ob ritmih DJ-ja, se posladkali s sladoledom, osvežili s koktajlom in se medsebojno družili.

Jana Drolc, EFnews

Galerija

Details

Date:
10 junija, 2015

Venue

Ekonomska Fakulteta
Kardeljeva ploščad 17
Ljubljana, 1000 Slovenija
+ Google Map

Organizer

Alumni EF
Email
alumni@ef.uni-lj.si