»Indija ima velik potencial, saj ponuja ogromno možnosti, ki jih Slovenija in slovenska podjetja lahko v bodoče še izkoristijo.«
V četrtek, 15. novembra, se je na Ekonomski fakulteti odvijal prvi ALUMNI Forum, katerega namen je gostiti vse Alumni člane, ki želijo biti v koraku s časom na poslovnem področju in prisluhniti uspešnim poslovnežem o aktualnih temah.
Indija- hitro rastoč trg
Glavna tema prvega ALUMNI Foruma je bila Indija, ki postaja vse bolj zanimiva tudi za slovenska podjetja in investitorje. Premierni ALUMNI Forum se je odvil v dveh sklopih, pričel se je s predstavitvami štirih gostov, ki so delili svoja znanja in izkušnje z indijskim trgom in nadaljeval z okroglo mizo, kjer se je odvila interaktivna debata med gosti in občinstvom.
Dogodek je z uvodnim prikazom videoposnetka Indije in njenih kulturnih ter naravnih lepot otvoril veleposlanik Indije v Sloveniji Jayakar Jerome. Indija velja za eno izmed vodilnih proizvajalk na področjih tekstila, biotehnologije ter IT-ja. Hiter razvoj te vzhodne, eksotične države je Jerome pojasnil takole: »Leta 1991 smo se v Indiji zavedali, da moramo pospešiti naše gospodarstvo. Naš cilj je bil tako izboljšati delovanje javnih institucij, saj je bila to edina možnost za doseg mednarodnega poslovanja.”
Gostja Mirjana Dimc Perko, svetovalka podjetjem, ki želijo poslovati na indijskem trgu je svoje izkušnje delila s člani Alumni foruma. Dejala je, da ima Slovenija velik potencial investiranja v indijski trg, saj le ta kljub krizi narašča. Indijski trg pa je prav zaradi kulturnih značilnosti specifičen in včasih težje dosegljiv, kot je opisala gostja: “Ko vstopaš na indijski trg moraš najti nekoga, ki ti lahko pomaga in na katerega se lahko zaneseš.“
Gospodarsko zbornico je zastopala gospa Nataša Turk (magistra poslovnih ved Ekonomske fakultete) ki ima bogate izkušnje s poslovanjem na indijskem trgu, saj na GZS pokriva regije – Indijski podkontinent, arabski svet in države ASEAN. Med drugim je napisala tudi priročnik: “Indija – potrošniška Koromandija.”
Prvi sklop dogodka je zaključil diplomant Ekonomske fakultete Vojko Kercan, direktor podjetja Dhimani, ki je svoje navdušenje nad Indijo popeljal tudi v slovenski prostor ter ustanovil Inštitut za vedsko kulturo Gopuram, s katerim javnosti približuje staroindijsko vedsko kulturo. Svoj nastop je zaključil z mislijo: »Poslovanje naj bo kombinacija materialistične in spiritualne komponente.«
Okrogla miza
V drugem sklopu je sledila okrogla miza, kjer so gostje debatirali o priložnostih Indije in poslovanju na njenem trgu. Debati sta se pridružila tudi Rudi Bric, direktor podjetja PETRA stroji, ki je izpostavil predvsem težko konkurenco in nenehno tekmovanje ki vlada na indijskem trgu ter Hugo Bosio, direktor podjetja Bosio. Slednji je dejal:« Za poslovanje na indijskem trgu si moraš vzeti čas, veliko delati ter se pogajati, vsemu temu na koncu sledi uspeh.«
Prvi ALUMNI Forum se je zaključil s pogostitvijo, kjer so udeleženci dogodka sproščeno poklepetali ob indijskih specialitetah in slovenskem vinu. Zahvaljujemo se restavraciji Namaste, ki je poskrbela za pogostitev.
Dogodek je za EF News indijski veleposlanik opisal z naslednjimi besedami: »Izvrsten dogodek, ki je privabil več ljudi kot sem pričakoval. Upam, da se bodo v prihodnje slovenska podjetja še bolj odzivna in prišla v Indijo.«
Jana Drolc, efnews
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |