Alumni klub Ekonomske fakultete je v četrtek, 31. januarja 2013, organiziral otvoritev novega Alumni poslovnega kluba «Poslovodenje in organizacija«. V prijetnem ambientu kavarne Dvora Tacen in ob kozarčku vina je vse prisotne razveselil glasbeni nastop nekaj članov skupine Perpetuum Jazzile, ki so tudi odprli dogodek.
Kot je, ekskluzivno za EFnews, povedal predsednik Alumni kluba “Poslovodenje in organizacija”, Bogdan Dular: „Glavni namen otvoritve kluba je ohranjanje kontaktov, povezovanje, nadgrajevanje, medsebojna pomoč in nenazadnje tudi zabava in druženje z bivšimi sošolci magisterskega programa na Ekonomski fakulteti.«
“Nove vezi, mnogo poslovnih priložnosti…”, Monika Lapanja – vodja Centra poslovne odličnosti Ekonomske fakultete.
Ker gre za novoustanovljen klub, so organizatorji poskrbeli za primerno tematiko, ki je simbolično povezala nekaj uspešnih poslovnih zgodb slovenskih start up-ov, z Alumni klubom “Poslovodenje in organizacija”. Tako je nazorno prikazana želja po uspešnih zgodbah tudi znotraj novonastalega kluba.
»Poslovno idejo smo dobili v stavki Steklarne Rogaška,« Matej Kurent – direktor in ustanovitelj podjetja CalypsoCrystal.
Kot je dejal Tadej Horvat, direktor in ustanovitelj mladega podjetja Magna Medica: »Recesija je najboljši čas za investiranje, ker se v tem času dela naravna selekcija, kjer preživijo le najboljši. V recesiji se pojavlja čredni nagon, za dober produkt pa so vedno priložnosti.«
Uspeh je otrok predrznosti. Poslovni klub veliko obeta, vprašanje pa je le – česa: kruha ali iger?
Več fotografij si poglejte TUKAJ!
Iskra Tanjga, EFnews
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |