Izkušnja stranke (CX) in umetna inteligenca (AI) 

Kaj in zakaj?
  • Sklop treh webinarjev ponuja enkratno priložnost pridobivanja znanja s področja AI in njegove uporabe v marketingu, podporo strankam in delo prodajalcev in delovanje prodajnih sistemov iz prve roke specialistov.
  • Naj ti nova prihodnost AI in ChatGPT prineseta priložnost, da še izboljšaš svoje prodajne procese in s tem prehitiš konkurenco.
  • Webinarji ti bodo ponudili priložnost, da izboljšaš odnos in stik z vsako stranko, kar bo krepilo zadovoljstvo in zvestobo.

Kdaj? Torek 3., 10., 17. oktober ob 14:00 
Kje? Online

1. WEBINAR:

Kaj lahko AI  že danes naredi za vaš marketing in vaše stranke?

3. oktober 2023

2. WEBINAR:

Kako z umetno inteligenco avtomatsko obdelati do 60 % zahtevkov strank v kontaktnem centru?

10. okrober 2023

3. WEBINAR:

Kako povečati učinkovitost prodajne ekipe z vključevanjem umetne inteligence?

17. oktober 2023

1. WEBINAR: Kaj  lahko  AI  že  danes  naredi  za  vaš  marketing  in  vaše  stranke?

Postopoma vstopamo v ero brez piškotkov (cookie-less), ko postaja analitika za spremljanje učinkovitosti oglaševanja bistveno slabše pregledna oziroma neprimerljivo kompleksnejša. Istočasno se postopoma ukinjajo oglaševalski mehanizmi, ki so bili do nedavnega možni in so tudi odlično delovali.

Obstoječi D2C-ponudniki so posledično zelo verjetno pred  spremembo poslovnega modela, kjer bo nujen večji poudarek na rasti z  up-sell košaricami in ponovitvami nakupov obstoječih strank ali celo naročniško prodajo za dopolnitvene produkte. Tovrstna transformacija bo zahtevala uvedbo novih pristopov in novih tehnologij, obenem pa tudi poseg v produktni portfelj, da bo izkušnja stranke (CX)  na ravni, da bo stranke sploh mogoče nagovarjati k ponakupu. Kako se učinkovito lotiti takšne transformacije in katere tehnologije bodo na poti ključne?

Kdaj? 3. oktober 2023 ob 14:00
Kje? Online

Na webinarju vam pokažemo in predstavimo: 
  • Kako uspešno zaobiti spreminjanje pogojev oglasnih omrežij in prekositi konkurenco?
  • Kako podrobneje spoznati svoje kupce in z njimi graditi odnos?
  • Zakaj se lotiti transformacije poslovnega modela in fokus usmeriti v up-sell in replanishment?
  • Katere tehnologije bodo ključne na poti vaše poslovne preobrazbe?

Predavatelja: Igor Pauletič, Soustanovitelj in partner, FrodX in Andrej Bergant, Vodja R&D in partner, FrodX.

2. WEBINAR: Kako z umetno inteligenco avtomatsko obdelati do 60 % zahtevkov strank v kontaktnem centru?

Način izvajanja podpore strankam bo pri vsaj kakšnem od vaših konkurentov že do konca leta povsem spremenjen – podpora bo vsaj 35 % cenejša, predvsem pa bistveno bolj odzivna za stranke in poenotena, ne glede na agenta, ki pri tem sodeluje. 

Se sprašujete, kako lahko umetna inteligenca (GPT-4) izboljša vašo podporo strankam ter dramatično poveča učinkovitost vaših agentov?  

  • 60 % avtomatsko rešenih zahtevkov strank, 
  • za 45 % skrajšan povprečni čas reševanja zahtevka, 
  • poenotena pisna komunikacija vseh agentov v kontaktnem centru, 
  • reševanje zahtevka v jeziku posamezne stranke. 

 Na tem webinarju vam bomo predstavili možnosti integracije umetne inteligence z vašim CRM sistemom za upravljanje kontaktnega centra in kako lahko na tak način preoblikujete svoje izvajanje podpore strankam. 

Kdaj? 10. oktober 2023 ob 14:00
Kje? Online

Na webinarju vam pokažemo in predstavimo: 
  • Kako umetna inteligenca spreminja proces izvajanja podpore strankam za vaše agente?
  • Predstavitev primera rešitve v živo – demo bo prikazan z uporabo orodja HubSpot Service Hub.
  • Kako vam lahko pomagamo prilagoditi takšno rešitev za vaše podjetje v enem do treh mesecev?
  • Primer podjetja Leanpay: Predstavitev pristopa k razvoju rešitve.
  • Čas za konkretna vprašanja udeležencev in možnost dodatnega srečanja za tiste, ki želijo izvedeti več o uporabi rešitve z drugimi CRM sistemi / kontaktnimi centri, kot so MS Dynamics, Salesforce in SAP Service Cloud.

 Predavatelja: Igor Pauletič, Soustanovitelj in partner, FrodX in Andrej Bergant, Vodja R&D in partner, FrodX.

3. WEBINAR: Kako povečati učinkovitost prodajne ekipe z vključevanjem umetne inteligence?

Na webinarju bomo predstaviti, kako lahko vključevanje AI v CRM in druga prodajna orodja transformira in izboljša različne aktivnosti prodajnih ekip. 

Na praktičnih primerih bomo prikazali uporabnost prediktivne analize in priložnosti avtomatiziranih segmentacij za boljše razumevanje strank in proaktivno naslavljanje njihovih potreb pri vsakodnevnem stiku. V praksi AI pomaga prodajnim ekipam do bolj natančne ocene nakupne zrelosti posamezne potencialne stranke in zaznavo pravega trenutka za prodajno aktivnost. Umetne inteligenca na ta način optimizira vodenje prodajnih priložnosti, s čimer se prodajne ekipe lahko osredotočijo na najbolj donosne stranke v danem trenutku, vodje prodajnih ekip pa s tem izboljšajo natančnost svojih prodajnih napovedi. 

Prikazali bomo tudi kopico drobnih pripomočkov za avtomatizacijo rutinskih nalog prodajalcev in kako to osvobaja čas prodajne ekipe za bolj kompleksne naloge.  Posebno pozornost bomo posvetili tudi priložnostim za avtomatizacijo vnosa in posodabljanje podatkov strank v CRM, kar zmanjšuje napake in povečuje učinkovitost in je obenem tudi pogosta bolečina mnogih prodajnikov. 

Del pozornosti bomo namenili tudi samopostrežnim prodajnim kanalom in ključnim prijemom personalizacije za izboljšanje prodajnih rezultatov spletnih trgovcev in drugih oblik poslovanja preko digitalnih kanalov. 

Kdaj? 17. oktober 2023 ob 14:00
Kje? Online

Na webinarju vam pokažemo in predstavimo: 
  • Kako umetna inteligenca spreminja delovno namizje prodajalca? 
  • Na kakšen način prepustiti ocenjevanje nakupne zrelosti umetni inteligenci in kako usmerjati na osnovi tega aktivnosti prodajalcev? 
  • Kako AI lahko poskrbi za bolj kvalitetne podatke o strankah v lastnih sistemih in pri tem razbremeni sodelavce, ki delajo s strankami? 
  • Kako personalizirati in avtomatizirati prodajne prijeme v samopostrežnih okoljih in digitalnih kanalih? 
  • Kako AI spreminja poročanje in napovedovanje prodajnih rezultatov ter razširja vpoglede v poslovanje?  

Predavatelja: Gorazd Zakrajšek, Innovation consultant in partner, FrodX in Andrej Bergant, vodja R&D in partner, FrodX.

Kdo bo z nami delil svoje znanje?

Igor Pauletič,

Soustanovitelj in partner, FrodX

Več

Igor je izkušen podjetnik in investitor, ki že skoraj četrt stoletja ustvarja na preseku marketinga, prodaje in novih tehnologij. Slovenski in tuji poslovneži ga poznajo zlasti kot direktorja in glavnega stratega podjetja FrodX, širša javnost pa kot spretnega in polemičnega avtorja spletnih zapisov, v katerih prepleta svoje razmisleke in opažanja o poslovnih, tehnoloških in družbenih trendih. Njegovi najbolj zanimivi in pronicljivi premisleki iz tega obdobja so končali tudi v knjigi Jadralske, gurmanske in ščepec prodajnih z namenom, da se dotaknejo še koga.

Andrej Bergant, 

Vodja R&D in partner, FrodX 

Več

Andrej je vodilni strokovnjak za marketinške informacijske sisteme v FrodX-u, kjer skrbi tudi za analitiko trga in tehnologij ter razvijanje produktov in novih ponudb. Je ustvarjalec naprednih tehnoloških rešitev za pospeševanje prodaje, ki na osnovi strojnega učenja tradicionalne ecommerce in CRM-sisteme nadgrajuje z možnostjo inteligentnih priporočilnih sistemov in avtomatiziranih event-based kampanj za hiperpersonalizirane nagovore strank. Andrej je eden najboljših tehničnih strokovnjakov za platformo Emarsys v regiji.

Gorazd Zakrajšek,

Innovation consultant in partner, FrodX

Več

Gorazd ima več kot 15-letne izkušnje na področju digitalnega marketinga. Bil je eden od prvih članov ekipe digitalne agencije Red Orbit, nato pa ga je zaneslo v turizem v vodenje mednarodnega projekt Megabon. Nato se je pridružil podjetju Kompas, kjer je bil odgovoren za digitalno preobrazbo podjetja. Trenutno kot svetovalec za inovacije v podjetju FrodX naročnikom pomaga do doseganja najboljših rezultatov s pomočjo uporabe ustrezne tehnologije, pravih procesov in pravih podatkov.

Kotizacije

FULL TIME STROKOVNJAK

3 webinarji

150 EUR + DDV

FULL TIME STROKOVNJAK

Član Alumni EF

3 webinarji

100 EUR + DDV

EKSPERT

1 webinar

65 EUR + DDV

EKSPERT

Član Alumni EF

1 webinar

50 EUR + DDV

    V kolikor ste izbrali kotizacijo z 1 webinarjem prosimo, da označite katerega webinarja se želite udeležiti:

    Želim prejemati obvestila o aktualnih izobraževanjih in dogodkih Centra poslovne odličnosti./I would like to be informed about business trainings and events of the Centre of Business Excellence, Faculty of Economics.

    Partnerja dogodka