MARKEThink

Sekcija je namenjena vsem tistim, ki ste tako ali drugače povezani s trženjem, še posebej pa tržnikom, kreativcem, oglaševalcem, PR-ovcem, strategom, načrtovalcem ter spletnim in medijskim strokovnjakom.

Izobraževanja

POSLANSTVO Alumni MARKEThink sekcije:
Alumni sekcija MARKEThink povezuje člane Alumni EF in ljubitelje trženja v skupnost, ki nudi aktualne vsebine s primeri dobre prakse, novodobnimi koncepti in pristopi na področju trženja. Osrednje dejavnosti sekcije so reševanje trženjskih izzivov članov sekcije, seznanjanje z inovativnimi pristopi v trženju, mreženje in plemenitenje znanja med udeleženci.

SMERNICE / VREDNOTE:
Nova znanja
Soustvarjanje
Povezovanje
Skupnost

Nova znanja:
Izkušeni domači in tuji strokovnjaki, inovativni pristopi in aktualne tematike. Trženje je področje, ki se spreminja dan za dnem. Mi bomo temu sledili!

Soustvarjanje:
Temelj delovanja boste predstavljali vi! Želimo, da vsebine dogodkov ustvarjamo skupaj, in da vam pomagamo pri reševanju vaših realnih trženjskih izzivov.

Povezovanje:
Deljenje znanj, trženjski pogovori, sproščena druženja in nova poznanstva. Nikoli ne veste, morda z nami spoznate svojega naslednjega poslovnega partnerja.

Skupnost:
Nova znanja, soustvarjanje in povezovanje. Skupaj z vami bomo zgradili skupnost trženjskih navdušencev. Bodite del skupnosti MARKEThink tudi vi!

Um je ogenj, ki ga je treba podpihovati, ne posoda, ki jo je treba napolniti.

Plutarh

V svetu prihodnosti bodo nepismeni tisti, ki se ne bodo naučili učiti.

Alvin Toffler

VODSTVO

 

Lidia Pavlin je magistra znanosti. Na EF je dokončala dodiplomski in podiplomski študij ekonomije, smer trženje. Prvo redno službo je opravljala v Adria Airways, ko je študentsko delo vodje kabinskega osebja zamenjala z redno zaposlitvijo. Nato jo je karierna pot vodila od Stanhome Trading company, preko Studia Moderna in Emporiuma do svojega podjetja Nicha d.o.o., agencije za komuniciranje.

 

Alenka Urek je magistra znanosti. Na Ekonomski fakulteti je dokončala dodiplomski in podiplomski študij ekonomije, smer trženje in podjetništvo ter uspešno zagovarjala specialistično in magistrsko delo z naslovom »Zavrženi avtoplašči kot vir sekundarnih surovin«. Delovne izkušnje je pridobivala v gospodarstvu na področju trženja, nabave, organizacije in vodenja. Ima bogate izkušnje iz različnih panog v državah članicah EU in drugih regijah, ki vključujejo največja podjetja iz maloprodaje, veleprodaje in avto industrije. Praktična znanja in izkušnje ter široko poznavanje trga ji omogočajo ukvarjanje s svetovalnim in projektnim delom.

 

Romana Škerjanc je tako dodiplomski kot podiplomski program zaključila na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Iz programa management na prvi stopnji se je na drugi stopnji usmerila v trženje in leta 2015 z zagovorom magistrskega dela uspešno zaključila magistrski študij. V svojem magistrskem delu je med prvimi obravnavala koncept vsebinskega trženja. Del svojega izobraževanja je preživela tudi v tujini na Erasmus izmenjavi v Bruslju na priznani fakulteti Solvey Brussels School of Economics and Management. V času študija je bila tudi članica študentske sekcije Mladih projektnih managerjev in tako aktivno sodelovala pri raznovrstnih projektih.