TikTalk – Epizoda #4: Kako TikTok spreminja industrije

Konec meseca maja 2022 se TikTalk vrnil z živo izvedbo na Ekonomsko fakulteto!

Verjetno ste se večkrat vprašali ali je TikTok sploh primeren za vaše podjetje in industrijo, v kateri poslujete. V sklopu te epizode smo odgovorili ravno na to vprašanje! Dotaknili smo se prav vseh industrij, od športa, turizma, glasbe in dogodkov, B2B industrije, hrane in pijače, trgovin in kozmetike ter lepote.

Za koga je TikTok najbolj primeren? Kakšne so najboljše prakse vsake industrije? Kaj na hiter razvoj TikTok in vstop novih blagovnih znamk pravijo predstavniki blagovnih znamk na TikToku?

Vse to in še več ste izvedli na 4. epizodi TikTalka. Če ste dogodek zamudili, si ga lahko ogledate TUKAJ>>>

Kaj je TikTalk?
DD Studios in bold.group v sodelovanju z ALUMNI Ekonomske fakultete predstavljata TikTalk, serijo dogodkov, skozi katere se bomo poglobili v trenutno najbolj popularno in najhitrejše rastoče družbeno omrežje TikTok. Z nami bodo znanje delili različni strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni.

O organizatorjih
DD Studios je vodilna slovenska agencija za TikTok, ki jo sestavlja skupina mladih kreativcev z močno zapuščino blagovne znamke Dunking Devils. Njihov nastop se od ostalih razlikuje po celostnem pristopu, ki vključuje vodenje profilov, ponujanje in upravljanje TikTok vplivnežev, ustvarjanje trendov in kampanj. V portfelju njuhovih naročnikov najdemo blagovne znamke kot so Leone, Dormeo, Citypark, Škoda Slovenija in ostale.

bold.group je nastala z združitvijo uveljavljenih agencij beglobal in AM Agencija in nastopa kot podaljšana roka marketinških oddelkov, s katero še tako zapleteni izzivi postanejo mala malica. 30 specialistov na področju marketinga ponuja celostne storitve na področju strateškega svetovanja, razvoja tržnik znamk, performance marketinga, oblikovanja in upravljanja doživetij, v njihovem portfelju pa najdemo zavidljivo število domačih in tujih naročnikov, razvijajo pa tudi svoje blagovne znamke.

Partner dogodka Httpool in Alumni EF.

Kako smo se imeli, pa si lahko ogledate v spodnjih utrinkih.