TikTalk: TikTok je prihodnist turistične industrije

Alumni EF je v soorganizaciji DD Studios in bold.group v januraju 2023 organiziral dogodek TikTalk: TikTok kot orodje za promocijo turističnih destinacij. Na dogodku smo se posvetili vertikalnemu videu na splošno, kar pomeni, da smo poleg TikToka govorili tudi o Reelsih, Shortsih in Snapu

Na dogodku, ki sta ga vodila Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor v agenciji bold.group in Domen Dan Gaiman, direktor agencije DD Studios smo govorili o tem, zakaj je vertikalni video trend prihodnosti, na katerega bi morale skočiti vse tržne znamke. V sklopu te epizode smo govorili o tem, kako TikTok že vpliva in kako bo vplivala na razvoj turistične industrije.

Na dogodku smo poskusili odgovoriti na vprašanje – Kako TikTok pomaga odkrivati nove destinacije. Pokazali smo dobre prakse in rezultate na konkretnih primerih, kot so Visit Ljubljana, Turizem je Zakon in drugi. Nato smo imeli v sklopu dogodka okroglo mizo – Kako izkoristiti TikTok za promocije turistične destinacije globalno? kjer smo gostili Tino Sračnjek, vodja projekta nacionalne promocijske kampanje za dvig ugleda poklicev v turizmu in gostinstva na Slovenski Turistični Organizaciji, Aleksandro Papež, Višja Svetovalka za odnose z javnostmi pri Turizmu Ljubljana in Mitjo Žnidaršič, Direktor marketinga in prodaje pri Lifeclass Hotelih. Okroglo mizo je moderiral Domen Dan Gaiman, DD Studios. Dogodek smo zaključili z Lejo Kezmić, Svetovalka strankam TikTok, Httpool by Aleph, ki nam je predstavila priložnost potovanj in turizma na Tiktoku.

Vabimo vas, da si ogledate celoten posnetek na povezavi spodaj.