V sredo, 18. januarja 2023, se je na Ekonomski fakulteti odvila TikTalk 5. epizoda: TikTok kot orodje za promocijo turističnih destinacij, ki jo je Domen Dan Gaiman, direktor agencije DD Studios, otvoril v spomin Petru Kokalju, članu Dunking Dragons in izjemnemu ustvarjalcu vsebin na TikTok platformi, ki je lani preminil in prekmalu zaključil (tudi) svojo TikTok kariero.
Aljaž Peklaj, partner in strateški direktor v agenciji Bold Group, je izpostavil mnoge primere dobre prakse oziroma TikTok videe, povezane s turizmom. Za razliko od Instagrama na TikToku prevladujejo resnični posnetki, z malo oziroma nič obdelave, zato se z njimi lažje poistovetimo in jih jemljemo kot kredibilne, poudarja. Ne le osebni profili, tudi profili podjetij so nekaj, kar je vredno predstaviti, ko govorimo o TikToku kot komunikacijskem kanalu. Kot primere je izpostavil Ryanair, Disney in Booking, ki skozi pametno, premišljeno in zabavno komunikacijo zastopajo svoje storitve takšne, kot so. Zaključil je z zanimivim in pomembnim dejstvom, da se 60 % generacije Z odloča za potovanja zaradi TikTok vsebin.
G. Gaiman je nadaljeval predavanje z nekaj izhodišči, ki so ključnega pomena za ustvarjanje dobre in predvsem gledljive vsebine. Prvi trik je uporabiti trende, drugi ponavljati dobre vsebine ter z motivom izkoristiti, kar deluje, predstavil pa je še, kako uporabiti sklope in hoditi po robu, ki privlači gledalce. Seveda je vse te trike prikazal tudi s primeri dobre prakse in sugeriral, kako jih uporabiti.
Osrednji del dogodka je bila okrogla miza, kjer so različni slovenski strokovnjaki delili izkušnje z uporabo TikToka v podjetjih, ki delujejo na področju turizma. Zanimiva debata, ki je ni zamuditi, sploh če ste ponudnik turističnih nastanitev ali storitev v Sloveniji in si želite svoje goste zapeljati, še preden pridejo do končne destinacije.
Zadnji del dogodka je sklenila Lea Kobal, strokovnjakinja za TikTok iz družbe Httpool, ki je udeležencem predala koristne informacije, kako uporabnik TikToka skozi doživetje postane turist. Opisala je proces, ki vodi posameznika skozi sanje, idejo o potovanju, raziskovanje destinacije do rezervacije in na koncu seveda deljenja izkušnje z drugimi tiktokerji. Predstavila je demografijo uporabnikov, ki pravzaprav ni demografija kot takšna, ampak se loči glede na miselno naravnanost uporabnikov. Zanimivost, ki je zagotovo naredila vtis na ponudnike turističnih nastanitev in storitev, je ta, da se kar 84 % nakupov zgodi nenačrtovano in so domena navdiha, ki se zgodi prav tam – na TikToku seveda.
Živahna TikTok debata, ki si jo vsak ponudnik turističnih nastanitev in storitev mora ogledati, je na voljo na YouTube kanalu Ekonomske fakultete na povezavi TUKAJ>>>.
Danica Tajčman, EFnews