Maja Konečnik Ruzzier je redna profesorica in predstojnica katedre za trženje na ljubljanski Ekonomski fakulteti. Sodelovala je pri več svetovalnih in raziskovalnih projektih s področja trženja in blagovnih znamk (kot npr. Volvo, Rutar, Tosama) ter izvedla več strokovnih seminarjev za različne ciljne skupine odjemalcev (kot npr. Zavarovalnica Triglav, Istrabenz Turizem). Najodmevnejši je projekt izgradnje znamke Slovenije »I FEEL SLOVENIA«, ki je tudi mednarodno zelo uspešen in prepoznaven. Svoje znanje posreduje študentom preko predmetov Temelji trženja, Management blagovnih znamk ter Trženja v turizmu, pri katerih je tudi nosilka. Je avtorica mnogoštevilnih člankov, prispevkov ter knjig. Med knjigami velja izpostaviti splošno trženjsko knjigo, ki osvetljuje prilagoditve trženja v zaostrenih razmerah (Temelji trženja) ter ožje usmerjene knjige (Trženje v turizmu; Marketing for entrepreneurs and SMEs; Startup branding funnel).
Aljaž ima že več kot 10 let izkušenj s področja marketinga in zabavne industrije. V svoji dosedanji karieri je deloval tako na naročniški strani kot na agencijski strani, zato ima široko znanje s tega področja, svoj fokus pa je v zadnjih letih usmeril predvsem v digitalni marketing in grajenje blagovnih znamk na spletu ter spletne trgovine.
Aleša je v svet digitalnega marketinga pritegnila umetnost optimizacije spletnega brskalnika. Izpopolnjeval se je pri izvajanju SEO projektov na tujih trgih v podjetju za spremljanje medijev Mediatoolkit, nato pa postal del agencije Goclick, kjer je delal kot manager ključnih kupcev.
Leta 2019 je soustanovil digitalno agencijo Kokos Agency, kjer dela kot vodja ključnih strank, digitalni strateg ter SEO svetovalec.
Mitja ima več kot 10 let izkušenj na področju SEO optimizacije. V tem času je vodil SEO projekte v praktično vseh glavnih panogah na domačem in številnih tujih trgih. Vedno išče načine, da bi ostal korak naprej in testira nove prijeme in metode optimizacije. Pred kratkim se je pridružil Kokos Agency, pri kateri upravlja tudi z obsežno mrežo priznanih medijskih portalov.
Živa Kastelic je digitalna medijska strateginja s poudarkom na perfomance marketingu. Kot članica Pristop media agencije, skrbi za strateško vodenje e-commerce naročnikov. Hkrati deluje in sodeluje na projektih, ki potrebujejo poleg klasičnega digitalnega vpogleda, tudi širši pogled na oglaševanje. Z znanjem analitike in uporabniške izkušnje naročnikom svetujem na področjih, ki se prepletajo in so soodvisni z oglaševanje. Z bogatimi e-commerce izkušnjami vpleta tudi ta vidik v klasično digitalno oglaševanje.
Matic Stocca je svojo poklicno pot začel tam, kjer je zaključil študentsko – v marketingu. Kot vodja projektov v BTL marketingu je hitro spoznal, da se tudi ta segment vedno bolj digitalizira. Zato se je usmeril v e-mail marketing, ki še danes velja za najbolj učinkovit kanal komunikacije s potrošniki. Kot svetovalec v podjetju SqualoMail pomaga podjetjem dosegati boljše rezultate njihovih e-mail in SMS kampanj ter marketinških avtomatizacij, preko sto izvedenih projektov pa mu da unikatno poznavanje dobrih in slabih praks e-mail marketinga.
Rok Juratovac se je kot ekonomist v svoji karieri držal področja prodaje in tako v mladih letih pričel z delom pri eni izmed prestižnih avtomobilskih znamk. Tam je osvojil znanje dela s strankami, veščine prodaje in pridobil celo mednarodni certifikat prodaje vozil. Po dolgih letih v avtomobilski industriji se je odločil, da je čas za spremembe in nove izzive, ki so mu prinesli nova znanja, zagon in motivacijo v karierni rasti. Tako je sprejel priložnost v digitalnem marketingu, natančneje e-mail marketingu, saj je to področje, ki ga prav tako zanima. Hitro je pričel z osvajanjem prvih prodajnih primerov, danes strankam svetuje in pomaga dosegati boljše rezultate e-mail kampanj. Njegova unikatna lastnost je izjemen občutek za komunikacijo s strankami na najvišjem nivoju in ustvarjanjem zaupanja pri naročnikih.
Žiga, alumni EF in digitalni specialist pri bold.group, strastno prepleta kreativnost z blagovnimi znamkami in ključnimi sporočili ter ustvarja vplivne digitalne zgodbe. Še posebej navdušen je nad tistimi, ki so namenjene dobremu namenu. Verjame v bistvo raznolikosti pri vsakem kreativnem podvigu.
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-non-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | persistent | 1 leto | Ta piškotek je obvezen in se uporablja za shranjevanje uporabnikove izbire o piškotkih. |
viewed_cookie_policy | persistent | 1 uro | Za shranjevanje izbire o piškotkih. |
Piškotek | Tip | Trajanje | Opis |
---|---|---|---|
_gid | third party | 1 dan | Registrira edinstven ID, ki se uporablja za ustvarjanje statističnih podatkov o tem, kako obiskovalec uporablja spletno mesto. |
_gat_gtag_UA_XXXXXXXX_X | third party | 1 minuta | Uporablja se za spletno analizo. |
_ga | third party | 2 leti | Ustvari unikatni ID, ki se ga uporablja za beleženje statističnih podatkov o tem, kdo so obiskovalci na tem spletnem mestu. |