Kaj in zakaj?

Akademija za digitalni marketing ponuja 7 modulov, ki ti bodo omogočili enkratno priložnost pridobivanja znanja iz področja digitalnega marketinga iz prve roke največjih specialistov oglaševalskih agencij in marketinških strokovnjakov.

Bodi na tekočem s trendi oglaševanja na Googlu, Facebooku, Instagramu, Linkedinu, YouTubu in TikToku. Spoznaj skrivnosti SEO optimizacije in postani viden na Googlu. Ker pa je e-mail še vedno nr.1 med orodji oglaševanja, bo seveda en modul namenjen tudi temu. 

Si tudi ti že kdaj kupil/a kakšen izdelek (dva ali tri), ki ga definitivno nisi potreboval/a samo zato, ker ga je Metka z Instagrama noro pohvalila? Da bo trend vplivnežev končno deloval tebi v prid, ti bomo predstavili nekaj trikov, s katerimi boš dvignil/a prepoznavnost in prodajo.

Kdaj? 21.-23. maj in 27.-30. maj od 16:00 do 19:00
Kje? ONLINE

Za koga?

Full time strokovnjak

Za vse marketingaše, ki bi radi poglobili svoje znanje in ga podprli z novimi, dobrimi praksami, zapakiranimi v celovit paket 6 modulov.

Ekspert

Za vse, ki že imate izkušnje marketinškega sveta in bi želeli poglobiti znanje samo nekaterih specifičnih področij (posamezni moduli po izbiri).

Zakaj se MORAŠ prijaviti?

6 izobraževalnih dni in
18 ur iz različnih marketinških področij.

Pridobitev znanja z AKTUALNIMI primeri iz prakse.

Certifikat s trojno akreditacijo.

Vsebina

1

MODUL

21. maj, 16:00-19:00

Strategija blagovne znamke

  • Lijak blagovne znamke: dinamični pristop k razvoju blagovnih znamk;
  • strateške predanalize: kdo so naši ciljni kupci, konkurenti, kaj se dogaja v panogi in kakšno je naše podjetje;
  • opredelitev ključnih identitetnih elementov oz. zgodbe blagovne znamke;
  • razvoj vizualnih elementov blagovne znamke;
  • uvajanje blagovne znamke na trg;
  • študija primera: I feel Slovenia.

Predavateljica: red. prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier, Ekonomska fakulteta Univerza v Ljubljani

2

MODUL

22. maj, 16:00-19:00

Optimizacija SEO

  • SEO optimizacija spletnih strani – pridobitev prvega položaja v Googlu;
  • kako povečati obisk, prodajo in prepoznavnost blagovne znamke;
  • kako opraviti raziskave ključnih besed: koraki in strategija;
  • “On-site” SEO – kako strukturirati spletno stran po smernicah Googla;
  • “Off-site” SEO – grajenje povratnih povezav.

Predavatelja: Aleš Novoselič in Mitja Pogačar, Kokos Agency

3

MODUL

23. maj, 16:00-19:00

Trženje vsebin in pisanje besedil

  • kako z vsebinskim marketingom izstopati iz množice in prehiteti konkurenco;
  • kako ustvariti vsebino in jo predstaviti pravemu občinstvu;
  • storytelling;
  • vplivnostni marketing;
  • vertikalni video trend prihodnosti.

Predavatelja: Nenad Senić in Anja Garbajs, PM, poslovni mediji

4

MODUL

27. maj, 16:00-19:00

Spletno oglaševanje

  • Kako vzpostaviti uspešno oglaševanje na spletu glede na ciljno občinstvo in faze njihove nakupne poti;
  • Google in YouTube oglaševanje;
  • Facebook, Instagram oglaševanje;
  • Linkedin oglaševanje;
  • TikTok oglaševanje;
  • ponavljanje in izboljšanje: CRO (optimizacija stopnje konverzije);
  • analitika (GA4, Facebook analitika, ostala uporabna orodja za analitiko).

Predavateljica: Živa Kastelic, Pristop media

5

MODUL

28. maj, 16:00-19:00

E-mail marketing 

  • Prihodnost e-mail marketinga; varovanje osebnih podatkov, pasti in dobre prakse;
  • kvaliteta pred kvantiteto; kako zgraditi in segmentirati zdravo bazo prejemnikov;
  • zaupajte lastnim trendom; A/B testiranje in ostale oblike analitik;
  • optimizirajte procese; e-mail marketinške in e-commerce avtomatizacije.

Predavatelj: Matic Stocca in Rok Juratovac, SqualoMail

6

MODUL

29. maj, 16:00-19:00

Najpomembnejši trendi in napovedi na področju digitalnega marketing

  • Umetna inteligenca v marketingu;
  • uporaba AI orodij v marketingu (primeri);
  • vertikalni format;
  • virtualni vplivneži.

Predavatelja: Aljaž Peklaj, bold.group in Domen Dan Gaiman, DD Studios.

7

MODUL

30. maj, 16:00-17:00

Influencer Marketing

Pogovor z Ines Pusovnik, ustvarjalko vsebin pod profilom Svoja srečka & voditeljica podcasta Srečka.

Kdo bo z nami delil svoje znanje?

red. prof. dr. Maja Konečnik Ruzzier, Ekonomska fakulteta v Ljubljani

Maja Konečnik Ruzzier je redna profesorica in predstojnica katedre za trženje na ljubljanski Ekonomski fakulteti. Sodelovala je pri več svetovalnih in raziskovalnih projektih s področja trženja in blagovnih znamk (kot npr. Volvo, Rutar, Tosama) ter izvedla več strokovnih seminarjev za različne ciljne skupine odjemalcev (kot npr. Zavarovalnica Triglav, Istrabenz Turizem). Najodmevnejši je projekt izgradnje znamke Slovenije »I FEEL SLOVENIA«, ki je tudi mednarodno zelo uspešen in prepoznaven. Svoje znanje posreduje študentom preko predmetov Temelji trženja, Management blagovnih znamk ter Trženja v turizmu, pri katerih je tudi nosilka. Je avtorica mnogoštevilnih člankov, prispevkov ter knjig. Med knjigami velja izpostaviti splošno trženjsko knjigo, ki osvetljuje prilagoditve trženja v zaostrenih razmerah (Temelji trženja) ter ožje usmerjene knjige (Trženje v turizmu; Marketing for entrepreneurs and SMEs; Startup branding funnel).

Aljaž Peklaj, Soustanovitelj in partner v bold.group

Aljaž ima že več kot 10 let izkušenj s področja marketinga in zabavne industrije. V svoji dosedanji karieri je deloval tako na naročniški strani kot na agencijski strani, zato ima široko znanje s tega področja, svoj fokus pa je v zadnjih letih usmeril predvsem v digitalni marketing in grajenje blagovnih znamk na spletu ter spletne trgovine.

Ines Pusovnik, ustvarjalka vsebin pod profilom Svoja srečka & voditeljica podcasta Srečka

Sem Ines Pusovnik ustvarjalka vsebin pod profilom Svoja srečka & voditeljica podcasta Srečka. Z ustvarjanjem na socialnih omrežjih sem začela pred 3 leti, v tem času se je ustvarila skupnost s skoraj 35 tisoč “srečkami”. Skozi svoje kanale delim vsebine s katerimi si želim ljudem pomagati izboljšati kvaliteto življenja, zato preko podcasta pokrivam različne tematike od prehrane, življenjskega sloga, kvalitetnih odnosov, gibanja,… Ljudje pa me zagotovo najbolj poznajo po mojih preprostih in uravnoteženih receptih, s katerimi želim pokazati, da je lahko tudi hrana, ki bo podprla naše telo zelo preprosta za pripravo.

Aleš Novoselič, Vodja ključnih strank v Kokos agency

Aleša je v svet digitalnega marketinga pritegnila umetnost optimizacije spletnega brskalnika. Izpopolnjeval se je pri izvajanju SEO projektov na tujih trgih v podjetju za spremljanje medijev Mediatoolkit, nato pa postal del agencije Goclick, kjer je delal kot manager ključnih kupcev.
Leta 2019 je soustanovil digitalno agencijo Kokos Agency, kjer dela kot vodja ključnih strank, digitalni strateg ter SEO svetovalec.

Mitja Pogačar, Head of SEO v Kokos agency

Mitja ima več kot 10 let izkušenj na področju SEO optimizacije. V tem času je vodil SEO projekte v praktično vseh glavnih panogah na domačem in številnih tujih trgih. Vedno išče načine, da bi ostal korak naprej in testira nove prijeme in metode optimizacije. Pred kratkim se je pridružil Kokos Agency, pri kateri upravlja tudi z obsežno mrežo priznanih medijskih portalov.

ŽIVA KASTELIC, DIGITALNA MEDIJSKA STRATEGINJA V PRISTOP MEDIA

Živa Kastelic je digitalna medijska strateginja s poudarkom na perfomance marketingu. Kot članica Pristop media agencije, skrbi za strateško vodenje e-commerce naročnikov. Hkrati deluje in sodeluje na projektih, ki potrebujejo poleg klasičnega digitalnega vpogleda, tudi širši pogled na oglaševanje. Z znanjem analitike in uporabniške izkušnje naročnikom svetujem na področjih, ki se prepletajo in so soodvisni z oglaševanje. Z bogatimi e-commerce izkušnjami vpleta tudi ta vidik v klasično digitalno oglaševanje.

Matic Stocca, Senior Consultant v podjetju SqualoMail

Matic Stocca je svojo poklicno pot začel tam, kjer je zaključil študentsko – v marketingu. Kot vodja projektov v BTL marketingu je hitro spoznal, da se tudi ta segment vedno bolj digitalizira. Zato se je usmeril v e-mail marketing, ki še danes velja za najbolj učinkovit kanal komunikacije s potrošniki. Kot svetovalec v podjetju SqualoMail pomaga podjetjem dosegati boljše rezultate njihovih e-mail in SMS kampanj ter marketinških avtomatizacij, preko sto izvedenih projektov pa mu da unikatno poznavanje dobrih in slabih praks e-mail marketinga.

Rok Juratovac, Sales Consultant v podjetju SqualoMail

Rok Juratovac se je kot ekonomist v svoji karieri držal področja prodaje in tako v mladih letih pričel z delom pri eni izmed prestižnih avtomobilskih znamk. Tam je osvojil znanje dela s strankami, veščine prodaje in pridobil celo mednarodni certifikat prodaje vozil. Po dolgih letih v avtomobilski industriji se je odločil, da je čas za spremembe in nove izzive, ki so mu prinesli nova znanja, zagon in motivacijo v karierni rasti. Tako je sprejel priložnost v digitalnem marketingu, natančneje e-mail marketingu, saj je to področje, ki ga prav tako zanima. Hitro je pričel z osvajanjem prvih prodajnih primerov, danes strankam svetuje in pomaga dosegati boljše rezultate e-mail kampanj. Njegova unikatna lastnost je izjemen občutek za komunikacijo s strankami na najvišjem nivoju in ustvarjanjem zaupanja pri naročnikih.

DOMEN DAN GAIMAN, Partner v DD Studios

Domen je soustanovitelj akrobatske skupine Dunking Devils in partner pri Dunking Devils Studios. Z več kot 15-letnimi izkušnjami v “growth hacking” metodah je pomagal skupini pridobiti svetovno priznanje. Med pandemijo je s skupino vstopil v digitalni svet, ustanovil Dunking Devils Studios in se osredotočil na upravljanje TikTok profilov in ustvarjanje vertikalnih video vsebin. Njegova agencija je dosegla več kot 500 milijonov ljudi in vodi več kot 30 TikTok profilov za blagovne znamke kot so A1, Spar in Curaprox.

Anja Garbajs, direktorica strateških naročnikov, PM, poslovni mediji

Anja Garbajs je v agenciji zaposlena že vse od začetka, kjer deluje kot direktorica strateških naročnikov. Z več kot 20 leti izkušenj na področju korporativnih komunikacij, marketinga, PR-ja in upravljanja z dogodki se odlično znajde pri snovanju konceptov in strategij za različne naročnike, blizu so ji produkcije medijskih formatov ter izpeljava in nadzor različnih komunikacijskih procesov, vključno s krizno komunikacijo, produkcijo korporativnih medijev in oglaševanjem.

Nenad Senić, urednik, PM, poslovni mediji

Nenad Senić, mednarodno priznani urednik, je ustvaril in urejal več kot 50 (nekatere mednarodno nagrajene) tiskanih in drugih digitalnih medijev. V Veliki Britaniji je bil v zadnjih petih letih že trikrat nominiran za urednika leta. O učinkoviti vsebini je predaval v ZDA, Avstraliji, na Poljskem, v Turčiji, Srbiji in Sloveniji. Že večkrat je bil član žirij za marketinške in oglaševalske nagrade v ZDA, Veliki Britaniji in Sloveniji.

Kotizacije

FULL TIME STROKOVNJAK

individualna prijava

plačnik akademije je posameznik

7 MODULOV

250 EUR + DDV

FULL TIME STROKOVNJAK

član
Alumni EF

plačnik akademije je alumen EF

7 MODULOV

175 EUR + DDV

FULL TIME STROKOVNJAK

plačnik
podjetje

plačnik akademije je podjetje

7 MODULOV

380 EUR + DDV

FULL TIME STROKOVNJAK

plačnik
študent

plačnik akademije je študent

7 MODULOV

120 EUR + DDV

PODROČNI
EKSPERT

individualna prijava

 

1 MODUL

70 EUR + DDV

Izjava udeleženke na lanski Akademiji digitalnega marketinga

Z veseljem delim svoje izkušnje in mnenje o online Akademiji digitalnega marketinga, saj je bila resnično koristna in uporabna zame in za moje podjetje. Organizacija akademije je bila brezhibna, vsebina pa je bila obsežna in temeljito pripravljena.

Vodilni strokovnjaki na področju digitalnega marketinga so nam ponudili vrhunsko znanje, ki je bilo neposredno uporabno v praksi. Akademija je zajemala širok spekter tem. Vsako področje je bilo temeljito razloženo, pri čemer so nam bili predstavljeni praktični primeri in najboljše prakse. Kar zadeva uporabnost v mojem podjetju, sem že začela uporabljati pridobljeno znanje in strategije, naučene na Akademiji digitalnega marketinga. Opazila sem pozitiven vpliv na naše marketinške kampanje, boljše razumevanje ciljnih skupin ter povečanje dosega in angažiranosti naših strank. Na koncu bi rada izrazila iskreno hvaležnost organizatorjem Akademije digitalnega marketinga za njihovo predanost in kakovostno izvedbo. Ta izkušnja je bila resnično vredna vsakega trenutka in priporočam jo vsem, ki si želijo poglobiti svoje znanje in veščine na področju digitalnega marketinga.

Mihela Jakša, direktorica Novi val d.o.o.

Izjava udeleženca na lanski Akademiji digitalnega marketinga

Praktični pristop, znanje je bilo aplikativno takoj, saj sem ga začel uporabljati že prvi dan po vsakem seminarju. Vsi predavatelji so bili vrhunski in vsak je dal malo drugačen pogled na reševanje izzivov.

Predavanje o pisanju vsebine in vplivnostnem marketingu je bilo bolj usmerjeno na kreativo in kako razmišljati izven okvirjev, kar pogosto pozabljamo, saj operativa vzame ogromno našega časa. SEO predavanje mi je bilo od vsega najbolj zanimivo, saj smo trenutno v procesu prenove spletne strani in je naš pristop »SEO in mobile first«. Na prvem predavanju pa bi izpostavil nadvse zanimiv primer I feel Slovenia, ki mi je dal vrhunsko osnovo, kako se lotiti vsakega projekta – ne glede na to, kako obširen je.

Prijava

    Želim prejemati obvestila o aktualnih izobraževanjih in dogodkih Centra poslovne odličnosti./I would like to be informed about business trainings and events of the Centre of Business Excellence, Faculty of Economics.