TikTalk Biznis epizoda #2 – Povezovanje blagovnih znamk z Gen Z kulturo

16 maja @ 4:00 pop - 5:45 pop CEST
Loading Events

V sodobnem komunikacijskem okolju, kjer je konkurenca vedno večja, je ključnega pomena, kako blagovna znamka komunicira svoje vrednote in se povezuje s kulturo generacije Z. Drugi del serije TikTalk Biznis se osredotoča na to, kako ustvariti “buzzy” blagovno znamko, ki spodbuja prodajo in vzbuja ljubezen.

Govorili bomo o:

  • Gradnji močne blagovne znamke na podlagi raziskave trga in prilagajanju družbeni kulturi. 
  • Učinkoviti integraciji blagovne znamke v trenutne kulturne trende, kar vam omogoča, da ostanete relevantni in privlačni za mlajše generacije.
  • Uspešnih primerih domačih in tujih blagovnih znamk, ki uspešno soustvarjajo in se povezujejo s kulturo generacije Z.
  • Nasvetih za hitro in učinkovito odzivanje na povratne informacije skupnosti, kar je ključno za vzdrževanje pozitivnih odnosov in izboljšanje percepcije znamke.

Program:

16.05 – 16.10 –  Domen Dan Gaiman, DD Studios
“Če osvojiš Gen Z, si osvojil trg” – Raziskovanje učinkovitih strategij za osvajanje trga z osredotočanjem na generacijo Z.

16.10 – 16.25 – Manca Jevšček, Spar Slovenija
“Takis ali Ta Kis, Prime ali Prima? | Spar, TikTok in Gen Z” – Kako Spar Slovenija uporablja TikTok za nagovarjanje generacije Z.

16.25 – 16.40 – Aljaž Lukan, kreator pri 916 Hub
“Kako učinkovito vključevati Gen Z kulturo v TikTok na primerih Sola Slovenija, Muzej Iluzij Kuala Lumpur, Eventim Slovenija in Hrvaška ter Fakulteta za Elektrotehniko” – Pregled praktičnih primerov in taktik.

16.40 – 17.45 – Okrogla Miza: Hoja po robu komunikacijske drznosti
Razprava bo osredotočena na izzive in priložnosti pri uporabi drznih komunikacijskih strategij na družbenih omrežjih za povezovanje z Gen Z. Gostje na okrogli mizi bodo:

  • Ana Mačič Kotnik – kreatorka vsebin pri 916 Hub, ambasadorka Eventim.si, vodi TikTok profil naše Raiven;
  • Lučka Fabijan – upravljalka družbenih omrežji pri agenciji DROM, zmagovalki natečaja SOF – Mladi kreativci 2024;
  • Amela Kurtič – vodja projektov na družbenih omrežji pri 916 Hub, odgovorna za Instagram profil in kampanjo Smile.

 

Kdaj? 16. maj 2024 od 16.00 do 17.45

Kje? Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani 

 

PRIJAVA

    Želim prejemati obvestila o aktualnih izobraževanjih in dogodkih Centra poslovne odličnosti./I would like to be informed about business trainings and events of the Centre of Business Excellence, Faculty of Economics.

    Details

    Date:
    16 maja
    Time:
    4:00 pop - 5:45 pop CEST
    Event Category:

    Venue

    Ekonomska Fakulteta
    Kardeljeva ploščad 17
    Ljubljana, 1000 Slovenija
    + Google Map

    Organizer

    Alumni EF
    Email
    alumni@ef.uni-lj.si