V četrtek, 23. novembra 2023, se je v Dvorani Stožice odvilo dinamično srečanje alumnov in podjetij, ki aktivno iščejo nove talente. Kariernega sejma Alumni JUMP se je z navdušenjem udeležilo 35 podjetij, vsako s svojim predstavitvenim prostorom, kar je ustvarilo edinstveno priložnost za bodoče kandidate, da raziščejo ponudbo na trgu dela.
Motivirani diplomanti so se v tem okolju spoznali z najnovejšimi zahtevami trga. Podjetja, med njimi dobro znana imena, kot sta Krka in Lek v farmacevtskem sektorju, Grant Thornton v svetovanju in druga, so predstavila svoja prosta delovna mesta in udeležencem omogočila, da se poglobijo v razpon potencialnih kariernih priložnosti. Posebnost dogodka so bila srečanja 1 na 1 s predstavniki podjetij. Ta format je kandidatom omogočil, da zaobidejo tradicionalne postopke izbire in pritegnil pozornost potencialnih delodajalcev za dragocenih 10 minut.
Dogodek ni bil omejen zgolj na zaposlitvene priložnosti, ampak je ponudil tudi serijo delavnic s strokovnjaki industrije, usmerjenih v osebni in poklicni razvoj, kot na primer ekskluzivni D-Talk. Udeleženci so raziskovali prodajo in znamčenje z videom na TikToku, Instagram Reelsih in YouTube Shortsih. S prihajajočim “TikTok for Business” v naši regiji so se osredotočili na premostitev vrzeli med blagovno znamko in potrošniki z vertikalnimi video vsebinami. Ključne teme so vključevale prodajo na družbenih omrežjih, razvoj strategij za grajenje skupnosti, učinkovit preplet organskih in plačljivih kampanj ter razkritje prihajajočih priložnosti v letu 2024. Razprava je bila dinamična in pozornost vzbujajoča.
Dogodek pa ni omogočil zgolj zaposlitvenih priložnosti, ampak je ponudil tudi serijo delavnic s strokovnjaki industrije, usmerjenih v osebni in poklicni razvoj. Študenti so imeli tako možnost vpogleda v vselej spreminjajoči se trg.
Navdušen udeleženec je poudaril razliko v primerjavi s tradicionalnim pošiljanjem življenjepisa: “Tukaj spoznaš ljudi, se z njimi pogovarjaš neposredno. V najslabšem primeru, če ni izkazanega zanimanja, greš naprej k naslednjemu podjetju.“
Rezultati razgovorov so bili raznoliki: nekateri so izstopili s potencialnimi ponudbami za delo, drugi so premišljevali o svoji izkušnji. V vsakem primeru so alumni pokazali pripravljenost za sodelovanje in voljo za izkoriščanje priložnosti.
Christian Lasalvia, Efnews